Hvordan ved man maven er sunket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Maalene

Frøken J. skriver:

Ja, og jeg føler hun er rigeligt stor, så det bliver lidt spændende at se Men har vist også en del forstervand, så det er svært at bedømme

Haha ja, det lyder sådan lidt uklart MEn hvis maven er sunket og du har ondt, mon ikke hun så bliver dernede? Jeg har også vildt ondt i understellet, så det føles som om hun har sat sig fast, men det ser ikke sådan ud på maven

Og ja, det krydser jeg også for! Vil gerne føde lidt før Oktober. Det her lyder virkelig grisk, men så er der 2x børnepenge til dåben

Ja, bliver spændende hvad hun siger mht. hvordan hun ligger og også størrelsen på hende

Har fået en ny JM efter sidste gang, så forhåbentlig kan jeg få skønnet en størrelse på lillepigen for første gang nu her på fredag

Jo, tror hun bliver der, hun har lagt med hovedet nedad siden starten af juni, der fik jeg og vide, at hun ikke havde ret meget plads derinde, så hun ville højst sandsynligt blive liggende, og det har hun gjort til samtlige JM og lægebesøg

Mon ikke din mave lige pludselig synker, har hørt det går rigtig stærkt

Haha - det har jeg også sagt til kæresten for sjovt, men det er fuldstændig rigtigt - det er med at drage nytte af det man kan jo

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.