prøver igen....nogen der har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

MorTil2<3

Tilmeldt skriver:

Jeg har desværre ikke lige så mange råd..

Vi havde også problemer med Lisa, men det hjalp da hun som 6mdr. blev flyttet ind på hendes eget værelse!!! Så snork sov hun..  Jeg tror simpelthen at vi fik vækkede hende om natten med snork eller prutter osv!!!

Men med hensyn til alternetiv behandling, så havde hun meget bøvl med maven, da hun var helt lille... Hun havde så tit hård mave.. Og der gik i til en healer, for tænkte at det kunne vel ik skade.. Og det var nærmest som med et trylleslag at det gik væk!!!   Så jeg kan klart anbefale det... Også selvom det virker lidt hokuspokus agtigt!!

Stine og Lisa.

Ja, det lyder vildt

Men det er sku lige før jeg ku finde på det.. var det dyrt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

L.J.L

SnartMorTil2<3 skriver:

Tak for dit svar.

Det lyder meget ligesom os, vi har os prøvet alt...

Men det er sku hårdt at man ikke ved hvornår det ændre sig, for det ødelægger jo også os. Jeg fungere så dårligt!

Men hjalp det slet ik det zoneterapi eller det andet?

Nej her var der intet af det vi gjorde der hjalp på hans nattesøvn. Vi fik også tjekket hans ører flere gange hos en ørelæge, det var heller ikke der problemet lå.

Jeg tror bare aldrig rigtig min søn lærte at sove ordentligt, hvorfor ved jeg ikke, men måske fordi vi har været alt for focuserede på at få ham til at sove igennem...

Men han lærte det jo omsider efter 1½ år ca.

Og ja, det er drønhårdt uden nattesøvn, og det tærer på et forhold.

Vi er først for nylig begyndt at kunne nyde vores aftener, og være lidt længere oppe og se en film. Vi har set flere film de sidste 2 mdr, end vi har set på 1½ år

Anmeld

29. august 2011

SnartMorTil2<3 skriver:

Ja, det lyder vildt

Men det er sku lige før jeg ku finde på det.. var det dyrt?

Alt er vel relativt..    Tror nok det var 400-500,-!?

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.