prøvet nogle former for alternativ behandling af søvnproblemer hos børn? eller bare hvilken som helst behandling og har lyst til at dele både gode og dårlige erfaringer??
er efterhånden noget dertil hvor de faste ritualer, tider og metoder osv. heller ikke fungere..
så nogen der kender mirakelkuren? så del endelig 
på forhånd tak.
Vores søn sov først igennem da han var omkring 19 mdr. ellers har han altid vågnet grædende op flere gange om natten. Han fik eget værelse da han var omkring 1 år, det hjalp ingenting, men det blev blot mere besværligt for os fordi vi så skulle rende længere om natten.
Vi prøvede: kranio sakral terapi, zone terapi, skift af mad/mælk, mindre middagslure, mad til natten, vælling, adskillige bøger og diverse "få dit barn til at sove godt"-metoder, flytte sengen rundt, etc..
INTET hjalp!
Til sidst blev vi trætte af at løbe frem og tilbage 5-10 gange hver nat, så vi tog ham med ind i dobbeltsengen, når han vågnede første gang. Og så sov han videre derinde, uden så mange opvågninger.
Med tiden blev det bedre og bedre, og pludselig en nat sov han bare igennem i seng egen seng. Uden vi havde gjort noget som helst!
Jeg har desværre ingen råd at give dig, men jeg er sikker på at så snart man som forældre accepterer at ens barn ikke vil sove, og slapper mere af omkring dets søvn, så vil i på et tidspunkt se en forbedring. Jeg tror barnet kan mærke ens frustrationer som forældre.
Anmeld