prøver igen....nogen der har

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.492 visninger
12 svar
0 synes godt om
29. august 2011

MorTil2<3

prøvet nogle former for alternativ behandling af søvnproblemer hos børn? eller bare hvilken som helst behandling og har lyst til at dele både gode og dårlige erfaringer??

er efterhånden noget dertil hvor de faste ritualer, tider og metoder osv. heller ikke fungere..

så nogen der kender mirakelkuren? så del endelig

på forhånd tak.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mor1012

hvor gammel er barnet

Anmeld

29. august 2011

MorTil2<3

Emilie2010 skriver:

hvor gammel er barnet

14 mdr. han vågner mellem 5 og 15 gange på en nat og græder..

der er intet galt med ham helbredsmæssigt, har prøvet alt hvad der er af gode råd og bøger der hælder til det psykologiske...

Anmeld

29. august 2011

prøvet nogle former for alternativ behandling af søvnproblemer hos børn? eller bare hvilken som helst behandling og har lyst til at dele både gode og dårlige erfaringer??

er efterhånden noget dertil hvor de faste ritualer, tider og metoder osv. heller ikke fungere..

på forhånd tak.

Jeg har desværre ikke lige så mange råd..

Vi havde også problemer med Lisa, men det hjalp da hun som 6mdr. blev flyttet ind på hendes eget værelse!!! Så snork sov hun..  Jeg tror simpelthen at vi fik vækkede hende om natten med snork eller prutter osv!!!

Men med hensyn til alternetiv behandling, så havde hun meget bøvl med maven, da hun var helt lille... Hun havde så tit hård mave.. Og der gik i til en healer, for tænkte at det kunne vel ik skade.. Og det var nærmest som med et trylleslag at det gik væk!!!   Så jeg kan klart anbefale det... Også selvom det virker lidt hokuspokus agtigt!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

Mor1012

SnartMorTil2<3 skriver:

14 mdr. han vågner mellem 5 og 15 gange på en nat og græder..

der er intet galt med ham helbredsmæssigt, har prøvet alt hvad der er af gode råd og bøger der hælder til det psykologiske...

mon ikk det bare er en periode.. sådan nogle søvn perioder kommer man igennem. min datter er 10 mdr og hvade sådan en periode for 14dage siden

Anmeld

29. august 2011

Tin

Profilbillede for Tin

Er det ca samme tid han vågner på hver nat? Og hvad vil han når han vågner? er han utrøstelig? Hvor lang tid tager at få ham til at falde til ro igen?

Anmeld

29. august 2011

L.J.L

på forhånd tak.

Vores søn sov først igennem da han var omkring 19 mdr. ellers har han altid vågnet grædende op flere gange om natten. Han fik eget værelse da han var omkring 1 år, det hjalp ingenting, men det blev blot mere besværligt for os fordi vi så skulle rende længere om natten.

Vi prøvede: kranio sakral terapi, zone terapi, skift af mad/mælk, mindre middagslure, mad til natten, vælling, adskillige bøger og diverse "få dit barn til at sove godt"-metoder, flytte sengen rundt, etc..

INTET hjalp!

Til sidst blev vi trætte af at løbe frem og tilbage 5-10 gange hver nat, så vi tog ham med ind i dobbeltsengen, når han vågnede første gang. Og så sov han videre derinde, uden så mange opvågninger.

Med tiden blev det bedre og bedre, og pludselig en nat sov han bare igennem i seng egen seng. Uden vi havde gjort noget som helst!

Jeg har desværre ingen råd at give dig, men jeg er sikker på at så snart man som forældre accepterer at ens barn ikke vil sove, og slapper mere af omkring dets søvn, så vil i på et tidspunkt se en forbedring. Jeg tror barnet kan mærke ens frustrationer som forældre.

Anmeld

29. august 2011

MorTil2<3

Emilie2010 skriver:

mon ikk det bare er en periode.. sådan nogle søvn perioder kommer man igennem. min datter er 10 mdr og hvade sådan en periode for 14dage siden

det har så varet siden han var 7 mdr nu

Anmeld

29. august 2011

MorTil2<3

Tin skriver:

Er det ca samme tid han vågner på hver nat? Og hvad vil han når han vågner? er han utrøstelig? Hvor lang tid tager at få ham til at falde til ro igen?

Nejh, det både meget forskelligt hvad han vil og hvordan han reagere nogle gange skal han bar nusses lidt andre gange er han heeelt utrøstelig, hvor det nærmest minder om de der anfald som night terror, vi har os tænkt om det ku være det men det er ikke regelmæssige opvågninger, og det virkede ikke det med at vække ham en halv -en time før han normalt ville vågne, det jo os svært at vide når det ik er på slaget altid..

Anmeld

29. august 2011

MorTil2<3

L.J.L skriver:

Vores søn sov først igennem da han var omkring 19 mdr. ellers har han altid vågnet grædende op flere gange om natten. Han fik eget værelse da han var omkring 1 år, det hjalp ingenting, men det blev blot mere besværligt for os fordi vi så skulle rende længere om natten.

Vi prøvede: kranio sakral terapi, zone terapi, skift af mad/mælk, mindre middagslure, mad til natten, vælling, adskillige bøger og diverse "få dit barn til at sove godt"-metoder, flytte sengen rundt, etc..

INTET hjalp!

Til sidst blev vi trætte af at løbe frem og tilbage 5-10 gange hver nat, så vi tog ham med ind i dobbeltsengen, når han vågnede første gang. Og så sov han videre derinde, uden så mange opvågninger.

Med tiden blev det bedre og bedre, og pludselig en nat sov han bare igennem i seng egen seng. Uden vi havde gjort noget som helst!

Jeg har desværre ingen råd at give dig, men jeg er sikker på at så snart man som forældre accepterer at ens barn ikke vil sove, og slapper mere af omkring dets søvn, så vil i på et tidspunkt se en forbedring. Jeg tror barnet kan mærke ens frustrationer som forældre.

Tak for dit svar.

Det lyder meget ligesom os, vi har os prøvet alt...

Men det er sku hårdt at man ikke ved hvornår det ændre sig, for det ødelægger jo også os. Jeg fungere så dårligt!

Men hjalp det slet ik det zoneterapi eller det andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.