Er mega nervøs!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

MosterA

Mulleunge skriver:

Ingen grund til stress (; hvorfor vil du ikke sættes i gang ?
Hvis jeg fik a vide at min pige var 4 kilo og derfor skulle ud, tror jeg bare at jeg ville tage den med ro (; ingen grund til at hun ligger derinde og bliver større jo. MHT kejsersnittet, forstår jeg godt at du er nervøs, så ville jeg da meget hellere blive sat i gang med det samme.

Jeg er ikke bange for selve det at blive sat igang. Det der gør mig nervøs er at der er så mange der har en mening om hvordan det kommer til at gå og mener at jeg lige så godt kan få et kejsersnit med det samme 

Jeg vil gerne bare sættes igang og så tage det stille og roligt derfra og se hvad der sker. 

Hjalp heldigvis at være til scanning i dag og få en dato og en god gennemgang af hvad der skal ske.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Mauser.

MosterA skriver:

Jeg er ikke bange for selve det at blive sat igang. Det der gør mig nervøs er at der er så mange der har en mening om hvordan det kommer til at gå og mener at jeg lige så godt kan få et kejsersnit med det samme 

Jeg vil gerne bare sættes igang og så tage det stille og roligt derfra og se hvad der sker. 

Hjalp heldigvis at være til scanning i dag og få en dato og en god gennemgang af hvad der skal ske.

Nååå det er godt (; hvor langt er du nu ? hun er da også en stor pige så (;

Anmeld

30. august 2011

MosterA

Mulleunge skriver:

Nååå det er godt (; hvor langt er du nu ? hun er da også en stor pige så (;

Jeg er 37+6 i dag så det er ikke meget før tid. Ja det er en ok str. Baby har, ved ikke om det bliver en dreng eller pige så det er vi også spænd på at se.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.