Mens spørgsmål m. billed (meget klamt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Anneiris

Anonym skriver:

Har kun billedt, har skyllet det ud, men det virker nemlig meget kød agtigt

Så tag billedet med. Men prøv at (ja det lyder klamt) tage noget med til lægen, hvis det sker igen. Så kan de bedre undersøge det. For mig ser det ikke normalt ud?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Carina1977

Jeg oplevede noget der så nogenlunde lige sådan ud....ca. 5 dage efter jeg havde fået en udskrabning. Jeg fik at vide af en herinde fra, at det højst sandsynlig var noget slimhinde der var kommet ud. Jeg har ikke oplevet det siden.

Anmeld

29. august 2011

Caroline86

jeg ville også "gemme" det næste gang du oplever det og tage det med til lægen så de evt. kan undersøge hvad det er! Kontakt lægen med billedet i forvejen osv og tal med ham/hende om hvordan du skal forholde dig til det...

Det er super ubehageligt at gå og være nervøs over sådan noget, så jeg synes da du skal få en afklaring så hurtigt som muligt så du kan få ro i sindet igen

Jeg har desværre ikke rigtig noget bud på hvad det er... hmm!

Anmeld

29. august 2011

modesty

Jeg er ret sikker på at det er slimhinde. Det kan sagtens komme ud i klumper og se mere eller mindre "kød"-agtigt ud. 

Anmeld

29. august 2011

Jeg har også prøvet det.. Dog var mit meget større.. Jeg troede i et splitsek. at det var min ene indre skamlæbe der  var faldet af!!!

Jeg spiser også mine p-piller ud i en lang køre, og holder 3-4 pauser på et år, og da jeg ringede til lægen og forklarede ham det, fortalte han hvad det var, men det kan jeg selvfølgelig ik huske nu!!griner..  Men jeg mener det har noget at gøre med at man ikke holder de 'rigtige' pauser... Men det var helt ufarligt!!!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

Kamulla

sådan et stekke havde fik jeg.. bare KÆMPE dengang jeg begyndte mine p-piller... var vel nok 16år..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.