Mens spørgsmål m. billed (meget klamt!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.168 visninger
15 svar
0 synes godt om
29. august 2011

Anonym trådstarter

Hvis i er sarte så ikke kig med, vil ikke have prygl for og sætte dette ind, så igen lad være med og kigge hvis i ikke kan holde til det!

Nå men en lille forklaring, har menstruations opstart og fødte for et halvt års tid siden, hvor jeg fik mine alm blødninger osv og kom på p-piller efter de 8 uger og har kun holdt en pause ind imellem. Nu holder jeg så pause igen og venter min mens som så er på vej nu.
MEN de andre gange da jeg har blødt er der kommet noget underligt ulækkert som jeg ikke har set før ud, det er klumpet kød agtigt og prøvet det et ar gange nu og har så igen fået det. Og bliver altså helt nervøs for hvad det er siden det kommer hver gang, for har jo som sagt aldrig prøvet det før, før fødslen. Det er ikke meget af det, men der kommer noget nogen gange mere end andre.

Men nogen der kan fortælle mig hvad dette er? Har ærlig talt ondt i maven over hvad det kan være.
Men til jer der tør, kig og bedøm.

Tak

ANO

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

papmoar

Det har jeg godt nok aldrig set før, og havde det heller ikke selv...

så desværre ikke noget kostruktivt herfra

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Hvis i er sarte så ikke kig med, vil ikke have prygl for og sætte dette ind, så igen lad være med og kigge hvis i ikke kan holde til det!

Nå men en lille forklaring, har menstruations opstart og fødte for et halvt års tid siden, hvor jeg fik mine alm blødninger osv og kom på p-piller efter de 8 uger og har kun holdt en pause ind imellem. Nu holder jeg så pause igen og venter min mens som så er på vej nu.
MEN de andre gange da jeg har blødt er der kommet noget underligt ulækkert som jeg ikke har set før ud, det er klumpet kød agtigt og prøvet det et ar gange nu og har så igen fået det. Og bliver altså helt nervøs for hvad det er siden det kommer hver gang, for har jo som sagt aldrig prøvet det før, før fødslen. Det er ikke meget af det, men der kommer noget nogen gange mere end andre.

Men nogen der kan fortælle mig hvad dette er? Har ærlig talt ondt i maven over hvad det kan være.

Tak

ANO

Jeg ved ikke hvad det er med sikkerhed, men mon ikke det bare er udflåd og pletblødning blandet sammen ?

Og har du vist manden det? Tror det ville være effektiv prævention!

Anmeld

29. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

Tak

ANO

Umiddelbart tænker jeg noget slimhinde... Der kan jo ske nogle hormonelt forandringer, også efter man har født. Men hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og blive undersøgt ( selvom det er ubehageligt når man har sin mens) og så tage billedet med og vise ham....

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Jeg ved ikke hvad det er med sikkerhed, men mon ikke det bare er udflåd og pletblødning blandet sammen ?

haha ja sikkert nok.  det har bare ikke samme "konsistens" som udflåd

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Holbæktrunten skriver:

Umiddelbart tænker jeg noget slimhinde... Der kan jo ske nogle hormonelt forandringer, også efter man har født. Men hvis jeg var dig ville jeg ringe til lægen og blive undersøgt ( selvom det er ubehageligt når man har sin mens) og så tage billedet med og vise ham....

skal til læge den 7 så spørger jeg der, men har fået et par gyn undersøgelser efter jeg har født og det har de ikke sagt noget.

Anmeld

29. august 2011

Anneiris

-Sigrid- skriver:

Det er hundrede procent ikke udflåd og pletblødning blandet sammen. Det er et stykke 'kød' af en art.  

- Det ser for mig meget mystisk ud. Har heller ikke prøvet det før?
Jeg havde ( Hvis det var mig ) prøvet at tage det med til lægen?  

Håber du finder ud af det. 

Anmeld

29. august 2011

Holbæktrunten

Anonym skriver:

skal til læge den 7 så spørger jeg der, men har fået et par gyn undersøgelser efter jeg har født og det har de ikke sagt noget.

Tænker at de måske gerne vil lave en undersøgelse mens du bløder.... Jeg ville da prøve at ringe, så ikke man skal gå og bekymre sig :0)

Anmeld

29. august 2011

Anonym trådstarter

Anneiris skriver:

Det er hundrede procent ikke udflåd og pletblødning blandet sammen. Det er et stykke 'kød' af en art.  

- Det ser for mig meget mystisk ud. Har heller ikke prøvet det før?
Jeg havde ( Hvis det var mig ) prøvet at tage det med til lægen?  

Håber du finder ud af det. 

Har kun billedt, har skyllet det ud, men det virker nemlig meget kød agtigt

Anmeld

29. august 2011

SaNiNa

Jeg ville nok kontakte læge for der er da slet ikke normalt om det er skyldet ud eller ej så har du billede og kan samtdig beskrive det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.