Har vi en maler her inde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

B&J skriver:

for en uge???.. håber da en maler kan tage denne lejlighed på en dag eller 2 så meget også lang tid tager det heller ikke ikke her

Det kommer jo an på så meget!

Har i farve på væggene, er der hakker i karme/paneler, kan paneler/karme dække af én gang, er der mange huller i væggene osv osv osv...!!

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

B&J

Tilmeldt skriver:

Det kommer jo an på så meget!

Har i farve på væggene, er der hakker i karme/paneler, kan paneler/karme dække af én gang, er der mange huller i væggene osv osv osv...!!

Stine og Lisa.

Vi har æggeskals hvid og crem inde i stuen så ingen vilde farver og ingen huller da vi ikke kan hænge noget op på vægen

Anmeld

29. august 2011

B&J skriver:

Vi har æggeskals hvid og crem inde i stuen så ingen vilde farver og ingen huller da vi ikke kan hænge noget op på vægen

Hehe... Ja, det hjælper jo lidt på det!! 

Lægger I selv materialer til?

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

B&J

Tilmeldt skriver:

Hehe... Ja, det hjælper jo lidt på det!! 

Lægger I selv materialer til?

Stine og Lisa.

Nej fordi han får jo en maler til det så han har jo selv tingene med..

Anmeld

29. august 2011

B&J skriver:

Nej fordi han får jo en maler til det så han har jo selv tingene med..

Nå jo, men nogle gange har jeg været ude for at en kunde selv ville stå for maling.. Det kom så an på hvilken kvallitet det var, før min mester gad bruge kundernes eget!!

Skal køkken og bad også males? For der er det nok en anden glans.. Jeg tror altså I skal regne med minimun 10.000,- når han også skal ha materialer med!

Stine og Lisa.

Anmeld

29. august 2011

B&J

Tilmeldt skriver:

Nå jo, men nogle gange har jeg været ude for at en kunde selv ville stå for maling.. Det kom så an på hvilken kvallitet det var, før min mester gad bruge kundernes eget!!

Skal køkken og bad også males? For der er det nok en anden glans.. Jeg tror altså I skal regne med minimun 10.000,- når han også skal ha materialer med!

Stine og Lisa.

Ja alt skal med og her i huset bliver alt malet ens.. det er en skodlejlighed og ejeren er ligeglad... men ja sådan er det jo så

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.