Har vi en maler her inde??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.706 visninger
25 svar
0 synes godt om
29. august 2011

B&J

Hej, vi står og jo skal flytte..

er der nogle her inde der vil fortælle hvad det ca vil koste at få en maler ud til at male lejligheden på 80kvm.???

plus døre og lister og loft og vægge..

Det er fordi vi skal tjekke op på vores ejer ikke snyder os den dag han skal det for han er en rigtigt penge purre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

samantha1986

B&J skriver:

er der nogle her inde der vil fortælle hvad det ca vil koste at få en maler ud til at male lejligheden på 80kvm.???

Det er fordi vi skal tjekke op på vores ejer ikke snyder os den dag han skal det for han er en rigtigt penge purre

Nu kan jeg ikke huske hvad vi skulle have givet da vi boede i boligselskab, men det var en del. Og mener også min søster gav en del da hun fraflyttede sin lejlighed. Hvis jeg ikke tager fejl var det omkring 8000-10000 kr.

Anmeld

29. august 2011

Fru Aagaard

pu ha.. Det er MEGET forskelligt...

Min mor er maler - ikke mere, men har været og hun siger omkring 15.000.. Ca...

Da vi skulle fraflytte en lejet hus kom vi af med 6500,- for 70 kvm2 ca, og det var uden lofter, lister, døre ect.. KUN vægge...

Ring og hør en maler om et tilbud

Anmeld

29. august 2011

L.J.L

B&J skriver:

jeg tror de er timelønnet sådan nogle malere, så det kommer vel an på hvor lang tid det vil tage at male hele lejligheden...

Anmeld

29. august 2011

B&J

samantha1986 skriver:

Nu kan jeg ikke huske hvad vi skulle have givet da vi boede i boligselskab, men det var en del. Og mener også min søster gav en del da hun fraflyttede sin lejlighed. Hvis jeg ikke tager fejl var det omkring 8000-10000 kr.

mange tak ja så ved jeg det så kan jeg huske på en ca pris..

Anmeld

29. august 2011

B&J

Fru Aagaard skriver:

pu ha.. Det er MEGET forskelligt...

Min mor er maler - ikke mere, men har været og hun siger omkring 15.000.. Ca...

Da vi skulle fraflytte en lejet hus kom vi af med 6500,- for 70 kvm2 ca, og det var uden lofter, lister, døre ect.. KUN vægge...

Ring og hør en maler om et tilbud

Mange tak.. det er bare for jeg er helt på den sikre side så jeg ved sådan ca men vi skal også have en maler ud til os om 2uger for at bedømme

Anmeld

29. august 2011

B&J

L.J.L skriver:

jeg tror de er timelønnet sådan nogle malere, så det kommer vel an på hvor lang tid det vil tage at male hele lejligheden...

Jep er de også men det var også bare for lige at høre da vi skal have en her ud om 2uger fordi vi skal bare være sikre på han ikke snyder os for det har han gjord så mange gange også der for vi flytter

Anmeld

29. august 2011

lisesp83

Hvorfor maler i ikke selv

Anmeld

29. august 2011

B&J

lisesp83 skriver:

Hvorfor maler i ikke selv

Fordi han er sådan en fusker at det tør vi ikke han kan jo sagten finde ¨på at sige det skal males om igen så... det er nemlig en ny der er kommet til vi har også meldt ham til LLO fordi han er sådan en røv

Anmeld

29. august 2011

-Sigrid-

B&J skriver:

Fordi han er sådan en fusker at det tør vi ikke han kan jo sagten finde ¨på at sige det skal males om igen så... det er nemlig en ny der er kommet til vi har også meldt ham til LLO fordi han er sådan en røv

Ved ikke hvad det koster, men det er da godt nok øv sådan noget 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.