3 sønner+

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

SjeBets

Zeus skriver:

Men det forklarer jo så ikke, hvorfor der er nogen der får 5 piger

JOw jow da .. hvis nu manden lige ordner det selv og så konen når han kommer hjem .... eller noget .. nej jeg ved det sq ikke .. har aldrig gået sådan op i det, nok fordi jeg har en af hver  De siger bare at pigerne er lidt langsommere end drengene 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

Zeus

Jeg er ikke så langt henne som vi troede til at starte med. Jeg har kun været hjemme bestemte dage i juni så vi ved hvornår det skulle være sket. Men befrugtningen er ifølge scanningen sket 5 dage senere end vi troede for fostret størrelse passede ikke med den dato vi havde sex på. (eneste dato så det er ret nemt at finde ud af)  Er det så en pige? De andre gange har datoen passet med fosterets størrelse. Men ikke denne gang. Ai hvor er jeg spændt!

Tror ikke du skal tage det alt for seriøst med de dage der  Til NF scanningen med min den store pige, blev jeg rykket 2 1/2 uge tilbage pga størrelsen, og det var UMULIGT at jeg skulle være blevet gravid senere.. Men det var det så ikke alligevel, da jeg kun var sammen med hendes far én gang, og det passede med den oprindelige dato/termin, og jeg tror næppe, at en sædcelle kan holde sig gående derinde i over 2 uger.. Men hun holdt stædigt på sit, da de målinger er meget præcise! Ja ja.. Men jeg havde stadig kun sex med hendes far én gang, så så præcise kan de heller ikke være  

Anmeld

29. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Jeg har fået afvide at chancen for at få en søn er større des flere sønner man har født i forvejen,det står i den graviditetsbog fra lægen af! Er det rigtigt?  Jeg har født 3 drenge og er nu i 13 uge. Vi håber naturligvis på en pige da dette er sidste gang. Kan det virkelig passe?   Det er vel 50/50. Men ikke ifølge graviditets-lægebogen. Hvor er der lang tid til uge 18-19-20 hvor man får svar!

Der er mange som stadig mener der er noget om det. Men flere og flere afviser det. Der er nemlig altid nogelunde lige dele drengebasser og pigebasser i en portion sæd fra faderen . Så det er altså en ny chance hver gang. Jeg tror mere på tilfældighederen end at det skulle have noget på sig. De fleste jeg kender med mange børn har sådan set nogenlunde lige fordeling af piger og drenge. 

Håber i får en dattet nu i ønsker det. Kan godt forstå det kunne være dejligt at prøve begge dele. 

Anmeld

29. august 2011

Zeus

SjeBets skriver:

JOw jow da .. hvis nu manden lige ordner det selv og så konen når han kommer hjem .... eller noget .. nej jeg ved det sq ikke .. har aldrig gået sådan op i det, nok fordi jeg har en af hver  De siger bare at pigerne er lidt langsommere end drengene 

Haha, nå ja, men drengene skal vel også have lov til at være hurtigst på et eller andet tidspunkt.. Når man nu siger, at pigerne er hurtigere til tingene de næste mange år

Anmeld

29. august 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

Jeg har fået afvide at chancen for at få en søn er større des flere sønner man har født i forvejen,det står i den graviditetsbog fra lægen af! Er det rigtigt?  Jeg har født 3 drenge og er nu i 13 uge. Vi håber naturligvis på en pige da dette er sidste gang. Kan det virkelig passe?   Det er vel 50/50. Men ikke ifølge graviditets-lægebogen. Hvor er der lang tid til uge 18-19-20 hvor man får svar!

Jeg har tre drenge med min ex mand ... venter nu en pige men det Er jo så med en anden mand... vi betalte os fra kønscanning så tidligt som det var muligt mener det var i uge 15... kunne ikke vente ... krydser finger for dig , og forstår godt du ønsker en pige selvom en dreng er lige så velkommen ...

Anmeld

31. august 2011

Mauser.

Der bliver jo i følge statistik født flere drenge end pigebørn, og har ogs¨læst at sandsynligheden er større for at få samme køn igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.