Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg har fået afvide at chancen for at få en søn er større des flere sønner man har født i forvejen,det står i den graviditetsbog fra lægen af! Er det rigtigt? Jeg har født 3 drenge og er nu i 13 uge. Vi håber naturligvis på en pige da dette er sidste gang. Kan det virkelig passe? Det er vel 50/50. Men ikke ifølge graviditets-lægebogen. Hvor er der lang tid til uge 18-19-20 hvor man får svar!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg forstår heller ikke det med, at jo flere har af samme køn, jo større er sandsynligheden for én mere, men tror den er god nok..
Min mor fik 3 piger først, 1 dreng, også 2 piger mere
Jeg har hørt det samme. Har hørt det som at 70% får samme køn gangen efter. Men aner ikke hvorfor Spændende at se hvad der gemmer sig. Kan godt forstå du gerne vil prøve at have en pige
tror der er noget om det, sært nok, min eks svigerinde har 5 piger i rap og så kom der en dreng
Øv. Kan godt se statestikken. Jeg troede bare at det var op til hvilken sædcelle der var hurtigst. Jeg er lidt lost over at have læst i den bog. Vi bliver da glade for en dreng det er slet ikke det, vi vil bare blive ekstra glade ved en datter eftersom det her er sidste chance for at bringe hende til verden. Og så læste man lige i graviditets lægebogen og blev nedtrykt. Der er lang tid til MD scanningen
Anonym skriver: Øv. Kan godt se statestikken. Jeg troede bare at det var op til hvilken sædcelle der var hurtigst. Jeg er lidt lost over at have læst i den bog. Vi bliver da glade for en dreng det er slet ikke det, vi vil bare blive ekstra glade ved en datter eftersom det her er sidste chance for at bringe hende til verden. Og så læste man lige i graviditets lægebogen og blev nedtrykt. Der er lang tid til MD scanningen
Jeg mener at man kan få en tidlig kønsscanning, tidligere end MD, på private scanningsklinikker, det koster vist omkring 500 kr Men prøv at google det, der står også fra hvilken uge det er
jeg har læst et eller andet sted at pigerne er langsommere, så for at forbedre sine changer for en pige skulle manden helst være kommet engang tidligere den samme dag, eller sådan noget ... jeg ved det sq ikke jeg har en af hver .. vi gjorde ikke rigtigt noget for det ...
SjeBets skriver: jeg har læst et eller andet sted at pigerne er langsommere, så for at forbedre sine changer for en pige skulle manden helst være kommet engang tidligere den samme dag, eller sådan noget ... jeg ved det sq ikke jeg har en af hver .. vi gjorde ikke rigtigt noget for det ...
Men det forklarer jo så ikke, hvorfor der er nogen der får 5 piger
Jeg er ikke så langt henne som vi troede til at starte med. Jeg har kun været hjemme bestemte dage i juni så vi ved hvornår det skulle være sket. Men befrugtningen er ifølge scanningen sket 5 dage senere end vi troede for fostret størrelse passede ikke med den dato vi havde sex på. (eneste dato så det er ret nemt at finde ud af) Er det så en pige? De andre gange har datoen passet med fosterets størrelse. Men ikke denne gang. Ai hvor er jeg spændt!
hihi..Nej det gør det jo ikke
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128