Hej piger. Jeg vidste ikke lige hvor jeg skulle smide denne, så det blev her.
Sidst Jeg havde min mens, var den slet ikk så kraftig som den plejer og det undrede mig lidt, men så tænkte jeg faktisk ikke mere over det. Nu har jeg fået ømme bryster og det tænkte jeg faktisk også var meget normalt, for de bliver som regel lidt ømme, men det plejer nu at være brystvorterne. Men så tænkte jeg på om ens bryster kan få vokseværk, selvom de burde være stoppet med det for længe siden? Min kæreste påpegede igår at de var bær et større - jeg havde ikke selv lagt mærke til det, men tænkte bare St jeg nok havde taget på, for jeg har nemlig også fået et lille bildæk på maven, som jeg aldrig har haft før. Men da jeg stillede mig op på vægten var den som den plejer. Jeg opdagede faktisk at jeg kan passe en af mine gamle bh'er som jeg ikke har kunnet passe i flere år. :s De har været ømme sådan on and off den sidste måneds tid.
Jeg har de sidste to ugers tid været mega træt og har kunnet sove hele tiden. Men jeg er også lige startet i skoletid to uger siden, så måske det er derfor.
derudover er jeg begyndt at tisse mere. Fx var jeg oppe for at tisse i nat og jeg tisser altså aldrig om natten !
Jeg har taget en test, men den var negativ, sp jeg er lidt forvirret. Mest over at mine bryster er vokset :s
Puha, en lang smørre! Håber der er nogle af jer der har gidet læse det og kan fortælle mig om man godt kan få vokseværk selvom man for længst er ovre puberteten. Til sidst vil jeg lige sige at vi ikke prøver at blive gravide, men jeg er ikke på p-piller og vi er ret dårlige til det med prævention :b han trækker sig dog ud, men det er jo langt fra en sikkerhed!
Anmeld