Bløder en lille bitte smule.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2011

Mussen2

Ringede til lægen, som gerne ville se mig, hun sendte mig til en scanning, som jeg netop har været til.

ALT VAR OK Jeg blev helt bevæget, da de sagde at alt var ok, hold da op jeg var bange.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2011

baby012

Madam Blå skriver:

Tror måske der er forskellige regler for det. Her i Århus vil de helst ikke kontaktes før man er uge 23+0, som minimum.. De henviser til lægen inden da.

ja okay, ved bare fra uge 22+ er der en chance for at babyen overlever en evt, for tidlig fødsel, så derfor vil de gerne kontaktes der hvor jeg skal føde  

men hellere ringe en gang for meget end en gang for lidt  

Anmeld

29. august 2011

baby012

Mussen2 skriver:

Ringede til lægen, som gerne ville se mig, hun sendte mig til en scanning, som jeg netop har været til.

ALT VAR OK Jeg blev helt bevæget, da de sagde at alt var ok, hold da op jeg var bange.

awh hvor er det dejligt at læse 

Anmeld

29. august 2011

Mussen2

gravid20 skriver:

awh hvor er det dejligt at læse 

Pyha ja, er også helt lettet. Jeg håber det var det og jeg ikke skal opleve det igen. Der har efterfølgende været en smule blod, men håber det snart er helt ovre

Anmeld

30. august 2011

Snehund

Py ha - godt Tillykke med at alt er i orden.

Anmeld

30. august 2011

Mussen2

Snehund skriver:

Py ha - godt Tillykke med at alt er i orden.

Tusind tak Og i dag er det heldigvis helt væk: Håber ikke jeg skal opleve det igen.

Anmeld

30. august 2011

Snehund

Det håber jeg heller ikke, at du kommer til.

Det beroliger mig lidt - da jeg selv i dag har lidt lyserødt, når jeg tører mig

Så dejligt, at læse en lykkelig historie - trods blødning.

Anmeld

30. august 2011

Mussen2

Snehund skriver:

Det håber jeg heller ikke, at du kommer til.

Det beroliger mig lidt - da jeg selv i dag har lidt lyserødt, når jeg tører mig

Så dejligt, at læse en lykkelig historie - trods blødning.

Åh, ja, det er ikke rart.  Er det dit første barn?

Jeg blev faktisk først rigtig nervøs, da jeg ringede til lægen og blev bedt om at komme derned, da hun så sendte mig til scanning, vbegyndte tankerne.

Som alle siger og man kan læse mange steder det er normalt at bløde - dvs. - mange gør det. Det er først hvis man får unormalt ondt i maven det er skidt, sagde de til mig, men det skal siges ALLE var utrolig søde og forstående og ingen gav udtryk for at jeg var en pylder

Anmeld

31. august 2011

Snehund

Ja, det er skønt, når man bliver taget alvorligt

Er spændt på hvordan min læge vil behandle mig. Kender hende ikke godt, har faktisk kun konsulteret hende to gange før da jeg ringede til det administrative personale for at bestille tid til den første konsultation fik jeg at vide at: "Graviditet jo ikke er en sygdom" Godt hun ikke er lægen siger jeg bare - for det ved jeg da godt for dælen. Men det er nok ikke første gang, jeg hører den kommentar i dette forløb (desværre).

Ja, det er min første graviditet - og jeg er 35 - så jeg ved at risikoen for komplikationer er lidt større end, hvis jeg var yngre.

Men jeg har det rigtig godt i dag - lidt for godt faktisk (de andre dage, har været mere kvalme - men det er vist også ret normalt med symptomer, der kommer og går.) Men heldigvis ingen blod, ingen smerte - ikke noget der minder om tegn på noget "farligt"- kun lidt træthed og en lille bitte anelse ømhed i brysterne. Så jeg prøver at slappe af og nyde det. Selvom det godt nok er lidt svært.

Tillykke igen, med at alt ser fint ud inde i dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.