Bløder en lille bitte smule.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.233 visninger
18 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mussen2

Jeg går i uge 18 i morgen og hr netop konstateret en lille bitte smule blod ved toilebesøg. Det var ikke ret meget og jeg har jo hørt det er helt normalt at bløde en smule i graviditeten. Ved første graviditet blødte jeg dog overhovedet ikke så jeg er alligevel lidt nervøs, dog ikke nok til at kontakte lægen, men bør jeg det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

komodo

lyder som et lille kar der er bristet, sker der absolut ingenting ved, slimhinderne kan være lidt sarte når man er gravid.

Hvis du ikke har smerter og der ikke kommer mere blod ville jeg hvis det var mig ikke gøre mere ved det

Anmeld

28. august 2011

Mussen2

komodo skriver:

lyder som et lille kar der er bristet, sker der absolut ingenting ved, slimhinderne kan være lidt sarte når man er gravid.

Hvis du ikke har smerter og der ikke kommer mere blod ville jeg hvis det var mig ikke gøre mere ved det

Lige mine tanker, men utrolig rart at høre det fra andre. Jeg holder der under obs og får mig en god nats søvn.

Anmeld

28. august 2011

PernilleogDennis

Mussen2 skriver:

Lige mine tanker, men utrolig rart at høre det fra andre. Jeg holder der under obs og får mig en god nats søvn.

Jeg bløder tit. og jeg er i uge 25. har gjort det længe.. Endten efter sex, eller også bare nogengange hvis jeg har været på toilettet.. Det er skræmmende hver gang synes jeg.. Men får samme besked hver gang af lægen.. At det er ufarligt så længe det ikke er i samme grad som en alm mens, og så at du ikke har smerter i underlivet samtidig..

Anmeld

28. august 2011

Mussen2

PernilleogDennis skriver:

Jeg bløder tit. og jeg er i uge 25. har gjort det længe.. Endten efter sex, eller også bare nogengange hvis jeg har været på toilettet.. Det er skræmmende hver gang synes jeg.. Men får samme besked hver gang af lægen.. At det er ufarligt så længe det ikke er i samme grad som en alm mens, og så at du ikke har smerter i underlivet samtidig..

Tak for svar. Ja meget skræmmende. Mit var slet ikke i nærheden af menses. Blot en klar blod på et enkelt stykke papir men alligevel ret skræmmende. Nu er jeg sindsyg opmærksom på maven og om jeg måske har en smule ondt i den.

Anmeld

28. august 2011

PernilleogDennis

Mussen2 skriver:

Tak for svar. Ja meget skræmmende. Mit var slet ikke i nærheden af menses. Blot en klar blod på et enkelt stykke papir men alligevel ret skræmmende. Nu er jeg sindsyg opmærksom på maven og om jeg måske har en smule ondt i den.

ja det husker jeg godt.. I starten gik jeg og var så meget i panik at jeg faktisk fik sygt ondt i min mave. Men det var kun nervøsitet, men det kan være svært at mærke forskel, når man som du selv nævner.. er så opmærksom lige efter man kan se blodet på papiret.

Anmeld

29. august 2011

Mussen2

Har blødt en lille bitte smule her til morgen også (ikke noget i nat) Er det læge eller føderalt jeg skal ringe til for en snak? Jeg er i uge 18

Anmeld

29. august 2011

Madam Blå

Mussen2 skriver:

Har blødt en lille bitte smule her til morgen også (ikke noget i nat) Er det læge eller føderalt jeg skal ringe til for en snak? Jeg er i uge 18

Du skal ringe til lægen på dette tidspunkt i graviditeten Held og lykke med det.

Anmeld

29. august 2011

baby012

Mussen2 skriver:

Du skal kontakte din egen læge indtil MD først derefter kan du kontakte fødested. 

- håber ikke det er andet end et lille bristet kar 

men jeg ville dog få det undersøgt for en sikkerheds skyld. bare for lige at være sikker på at det hele ser fint ud 

Anmeld

29. august 2011

Madam Blå

gravid20 skriver:

Du skal kontakte din egen læge indtil MD først derefter kan du kontakte fødested. 

- håber ikke det er andet end et lille bristet kar 

men jeg ville dog få det undersøgt for en sikkerheds skyld. bare for lige at være sikker på at det hele ser fint ud 

Tror måske der er forskellige regler for det. Her i Århus vil de helst ikke kontaktes før man er uge 23+0, som minimum.. De henviser til lægen inden da.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.