Pusletaske søges - nu købt, men erfaringer søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad er din mening om Gaia & Ko pusletasken Classic? Se billedet af modellen i mit fotoalbum.

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
559 visninger
6 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

appelgren

Jeg har købt en på dba.dk som skulle være helt ny eller faktisk 2 :0)

HELT NY GAIA OG KO PUSLETASKE.
MODEL : CLASSIC
LYSERØD SWIRL
NYPRIS: 699,-

Og så en ready set go pusletaske i samme, som skulle have nyprisen 349,95. Ingen af delene er brugt. Har købt det for 575,- incl. porto.

Er der nogen af Jer der kender denne taske og vil dele Jeres erfaringer med mig? :0)

I må meget gerne begrunde Jeres stemmer :0) Og billede kan ses i mit fotoalbum.

Knus Stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Sebastians Mor

HEjsa.
Jeg har selv den pusletaske bare i grøn
jeg er vildt glad for min og underlig nok kan jeg altid få plads til lidt ekstra selvom vi faktisk ikke burde have mere i..
Jeg kunne ikke ønske mig en anden taske...
Jeg har i hvertfald aldrig fortrudt jeg har købt den...

Anmeld

14. januar 2009

Sebastians Mor

appelgren skriver:

Jeg har købt en på dba.dk som skulle være helt ny eller faktisk 2 :0)

HELT NY GAIA OG KO PUSLETASKE.
MODEL : CLASSIC
LYSERØD SWIRL
NYPRIS: 699,-

Og så en ready set go pusletaske i samme, som skulle have nyprisen 349,95. Ingen af delene er brugt. Har købt det for 575,- incl. porto.

Er der nogen af Jer der kender denne taske og vil dele Jeres erfaringer med mig? :0)

I må meget gerne begrunde Jeres stemmer :0) Og billede kan ses i mit fotoalbum.

Knus Stine

Glæd dig til du får den den er super

Anmeld

14. januar 2009

Hertzum77

Hej

Jeg har selv 2 pusletaske fra Gaia & ko, og jeg er bare så glad for dem. Jeg har den almindelige str. i føjl og carry all modelen i swirl brown. De er super flotte og er rigtig godt indrettet.

(Min datter ville gerne have lidt fine billeder ind i indlægget)

Camilla

Anmeld

14. januar 2009

appelgren

Mange tak for Jeres svar, det lyder som det rigtige køb. Jeg er bare lidt nærrig hvad tasker angår, så synes det er mange penge at bruge :0)

Anmeld

14. januar 2009

fam.4xc

HVis jeg havde været en pusletaske pige ville jeg helt sikkert synes den er helt fantatisk Jeg havde også selv købt en dejligt lækker en der passede til mit regnslag, men måtte sande at jeg ik er til pusletaske og aldrig blir det... den fylder for meget til mit shoppinggen og pladsen under vognen, og det har aldrig været mig at ha den hængende på styret - men du skal nok elske den, hvis du er til pusletasker

Kh Camilla der lige nu bruger en Katvig børnerygsæk til pusletaske.... havde på et tidspunkt også bare en Gaio og CO toilettaske... og har vist også bare brugt en plastik pose

Anmeld

17. januar 2009

appelgren

:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.