Jer med store lægge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

Ja de er fede, men dem kan jeg ikke være i :/ Og der skal heller ikke være hæl på, da de skal bruges til alt slags vind

Ærgerligt Jeg vil bare sige, at jeg brugte dem hele vinteren. Uanset om der var snestorm og mega glat - de har en rigtig lækker øh.. Ja, hvad hedder sådan noget? Det der under foden Rillet på sådan en måde så man står fast Men jeg tænker i hvert fald, at det jo snildt kan være, at Vagabond har andre, som også passer til store lægge. Måske ser mine ikke så voldsomme ud på billedet, men jeg har generelt svært ved at finde både støvler og tætsiddende bukser pga. størrelsen :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

henh01

nettemor skriver:

hehe nej så lige at det måske var lidt langt for dig. jeg passer også godt på dem for syns generelt det er svært at finde.

sidespring: da jeg boede i Norge købte jeg de FEDESTE støvler med lidt hæl (kunne lige holde til at gå med dem) passede mega godt på dem for de kunne netop også justeres i læggen med snøre og virkelig nogle jeg elskede. brugte dem kun til fint brug. så bliver man gravid og får endnu federe fødder og lægge. selv 1 år efter jeg havde født kunne jeg ikke passe dem. så har givet op og foræret (sagde hun kunne låne dem i tilfælde af jeg nogensinde kommer til at kunne passe dem igen så kan jeg tillade mig at tage dem tilbage) til min søster. hun havde nemlig savlet over dem MEGET
men for pokker hvor var det irriterende. jeg ønsker mig mindre/normale lægge i julegave

det har jeg ønsket mig i mange år.. hahaha

Anmeld

28. august 2011

Mette.

henh01 skriver:

Hvad har I af vinterstøvler?

Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde mig nogen jeg kan passe ved læggen Kom gerne med billeder :9

Hvad med Hunter gummistøvler?  

Jeg har selv et par, og du kan jo få en udgave med et justerbart spænde i siden, så de kan gøres noget større omkring benet. Jeg har en fleece sok til dem, og brugte dem hele sidste vinter. Man går godt i dem og de er dejlig varme. 

Anmeld

28. august 2011

henh01

Mette. skriver:

Hvad med Hunter gummistøvler?  

Jeg har selv et par, og du kan jo få en udgave med et justerbart spænde i siden, så de kan gøres noget større omkring benet. Jeg har en fleece sok til dem, og brugte dem hele sidste vinter. Man går godt i dem og de er dejlig varme. 

har ikke prøvet de med spænde, men de alm kan jeg ikke være i.. Måske i en str 45 meeeen så kan jeg vidst ikke helt gå.. haha

Anmeld

28. august 2011

Mette.

henh01 skriver:

har ikke prøvet de med spænde, men de alm kan jeg ikke være i.. Måske i en str 45 meeeen så kan jeg vidst ikke helt gå.. haha

De er altså også ret små uden spændet, synes jeg, men de kan altså udvide sig ret meget med det spænde, så afsted og prøv dem. De kunne med garanti blive et hit, jeg eeelsker mine.

Anmeld

28. august 2011

henh01

Mette. skriver:

De er altså også ret små uden spændet, synes jeg, men de kan altså udvide sig ret meget med det spænde, så afsted og prøv dem. De kunne med garanti blive et hit, jeg eeelsker mine.

må jeg se et billede??

Anmeld

28. august 2011

*Millemus*

Mener du pæne støvler eller vinterstøvler?

Jeg har et par Sorel vinterstøvler, de går ikke så langt op, den model jeg har ca. midt på læggen.

Anmeld

28. august 2011

henh01

*Millemus* skriver:

Mener du pæne støvler eller vinterstøvler?

Jeg har et par Sorel vinterstøvler, de går ikke så langt op, den model jeg har ca. midt på læggen.

Helst en god blanding. De skal helst kunne bruges hele vinteren.. Soral prøvede jeg i dag, de var ikek gode..

Anmeld

28. august 2011

Mette.

28. august 2011

*Millemus*

henh01 skriver:

Helst en god blanding. De skal helst kunne bruges hele vinteren.. Soral prøvede jeg i dag, de var ikek gode..

Nå øv, de var lige hvad jeg kunne komme i tanke om - desværre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.