Jer med store lægge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.990 visninger
28 svar
0 synes godt om
28. august 2011

henh01

Hvad har I af vinterstøvler?

Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde mig nogen jeg kan passe ved læggen Kom gerne med billeder :9

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Nettemor

jeg købte nogle sidste år (eller var det forige ) med snøre og god mulighed for at justere på den måde... ellers syns jeg også det er svært at finde. især fordi jeg ikke er så gode venner med (høje) hæle

Anmeld

28. august 2011

dash..

henh01 skriver:

Jeg er ved at blive vanvittig over ikke at kunne finde mig nogen jeg kan passe ved læggen Kom gerne med billeder :9

følger lige med **

Anmeld

28. august 2011

henh01

nettemor skriver:

jeg købte nogle sidste år (eller var det forige ) med snøre og god mulighed for at justere på den måde... ellers syns jeg også det er svært at finde. især fordi jeg ikke er så gode venner med (høje) hæle

hvor har du købt dem henne? Jeg kan virkelig ikke finde nogen

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

henh01 skriver:

hvor har du købt dem henne? Jeg kan virkelig ikke finde nogen

mener det var skolageret i Viborg

Anmeld

28. august 2011

henh01

dash.. skriver:

følger lige med **

Anmeld

28. august 2011

henh01

nettemor skriver:

mener det var skolageret i Viborg

øv der kommer jeg ikke lige forbi

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

henh01 skriver:

De her lækre basser fra Vagabond, mener jeg nok mærket er. Da jeg så dem i butikken sukkede jeg og tænkte: "Jaja, de er fede, men de kan garanteret ikke lynes", for mine lægge er alt for store til nærmest ALLE støvler. Men de KUNNE lynes! Med bukser i. Var totalt glad!

Ps. tag dig ikke af jeg ser total fornærmet ud på billedet. Haha. Kæresten og jeg var på weekendtur, og han bad mig se sur og utilfreds ud for at demonstrere, at vi havde misset bussen og skulle gå den lange tur tilbage til kroen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. august 2011

henh01

Frøken J. skriver:

De her lækre basser fra Vagabond, mener jeg nok mærket er. Da jeg så dem i butikken sukkede jeg og tænkte: "Jaja, de er fede, men de kan garanteret ikke lynes", for mine lægge er alt for store til nærmest ALLE støvler. Men de KUNNE lynes! Med bukser i. Var totalt glad!

Ps. tag dig ikke af jeg ser total fornærmet ud på billedet. Haha. Kæresten og jeg var på weekendtur, og han bad mig se sur og utilfreds ud for at demonstrere, at vi havde misset bussen og skulle gå den lange tur tilbage til kroen

Ja de er fede, men dem kan jeg ikke være i :/ Og der skal heller ikke være hæl på, da de skal bruges til alt slags vind

Anmeld

28. august 2011

Nettemor

henh01 skriver:

øv der kommer jeg ikke lige forbi

hehe nej så lige at det måske var lidt langt for dig. jeg passer også godt på dem for syns generelt det er svært at finde.

sidespring: da jeg boede i Norge købte jeg de FEDESTE støvler med lidt hæl (kunne lige holde til at gå med dem) passede mega godt på dem for de kunne netop også justeres i læggen med snøre og virkelig nogle jeg elskede. brugte dem kun til fint brug. så bliver man gravid og får endnu federe fødder og lægge. selv 1 år efter jeg havde født kunne jeg ikke passe dem. så har givet op og foræret (sagde hun kunne låne dem i tilfælde af jeg nogensinde kommer til at kunne passe dem igen så kan jeg tillade mig at tage dem tilbage) til min søster. hun havde nemlig savlet over dem MEGET
men for pokker hvor var det irriterende. jeg ønsker mig mindre/normale lægge i julegave

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.