11+4 bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Jeg bliver vidst nødt til at købe gifler imorgen... nøj du har givet mig lyst til dem hehe

de havde lige tre poser på tilbud i Fakta, jeg vidste ikke at jeg ikke ku leve uden dem før de lå der og sukkede efter mig og så lige 15 sek i mikroen så er de jo som nybagte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

de havde lige tre poser på tilbud i Fakta, jeg vidste ikke at jeg ikke ku leve uden dem før de lå der og sukkede efter mig og så lige 15 sek i mikroen så er de jo som nybagte

MUUUMS.... hehe

Anmeld

31. august 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

MUUUMS.... hehe

ny plan! jeg kom pludselig i nat i tanke om hvor meget jeg elsker og savner skinkestang  så sådan en vil jeg lave i dag - glæder mig allerede sygt meget mums mums mums

har stadig en pose kanelgifler tilbage men tør ikke åbne den for så forsvinder den bare

Anmeld

31. august 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

ny plan! jeg kom pludselig i nat i tanke om hvor meget jeg elsker og savner skinkestang  så sådan en vil jeg lave i dag - glæder mig allerede sygt meget mums mums mums

har stadig en pose kanelgifler tilbage men tør ikke åbne den for så forsvinder den bare

Hvad er skinestang?!?!

hehe jeg skal ned og købe et par poser senere hehe

Anmeld

31. august 2011

Giraffen

Chalala85 skriver:

Hvad er skinestang?!?!

hehe jeg skal ned og købe et par poser senere hehe

mmm det er butterdej med skinkestrimer, pikantost, sennep og chmpignon i - det er fantastisk! det lyder egentlig lidt klamt, men puha hvor butterdej med fyld smager godt

Anmeld

31. august 2011

Chalala85

Giraffen skriver:

mmm det er butterdej med skinkestrimer, pikantost, sennep og chmpignon i - det er fantastisk! det lyder egentlig lidt klamt, men puha hvor butterdej med fyld smager godt

hehe kender det ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.