11+4 bøvsens bolig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Chalala85

Munder skriver:

Det ved jeg ikke om du gør, men du er da vokset noget de første par uger af bøvsens levetid!

Har du evt et billede af, hvordan du så ud som højgravid sidst?

Dorte (nysgerrig)

Det kan jeg kun give dig ret i  hmmm nej desværre ikke Mikkels far tog og fjernede alle billeder fra da jeg ventede Mikkel da jeg gik fra ham.. men skal nok lige lede alt igennem for at se om ikke jeg har et eller andet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Chalala85

K&S skriver:

Fin lille mavse

Takker

Anmeld

28. august 2011

Chalala85

ChristinaS skriver:

Eiiii tillykke, viste ikke der var bøvs i mavsen - jubiiiiiiiiiii hulen ser fiiiin ud

hihi tusind tak søde. Jo der kom skam en lille økobøvs til os

Anmeld

28. august 2011

Munder

Chalala85 skriver:

Det kan jeg kun give dig ret i  hmmm nej desværre ikke Mikkels far tog og fjernede alle billeder fra da jeg ventede Mikkel da jeg gik fra ham.. men skal nok lige lede alt igennem for at se om ikke jeg har et eller andet

Sikke da noget øv!!!

Tænker kun på, at jeg lignede en hval, da jeg var højgravid. Og du er så lille og fin (selv om bøvsen ekspandere sin lejlighed) Giver det mening, eller overtager influenzaen fuldstændig

Anmeld

28. august 2011

Chalala85

Munder skriver:

Sikke da noget øv!!!

Tænker kun på, at jeg lignede en hval, da jeg var højgravid. Og du er så lille og fin (selv om bøvsen ekspandere sin lejlighed) Giver det mening, eller overtager influenzaen fuldstændig

hihi.. tro mig, jeg lignede en kææææmpe hval til sidst. Jeg havde så meget vand i kroppen at hele min krop lige voksede dobbelt op, håber jeg dog at undgå denne gang

Åhhh er du syg Jeg lå der i sidste uge og døjer stadig med tør hoste arrggghh

Anmeld

28. august 2011

2721

Smuk mave

Anmeld

28. august 2011

Chalala85

Puslingen skriver:

Smuk mave

Tak søde

Anmeld

28. august 2011

Munder

Chalala85 skriver:

hihi.. tro mig, jeg lignede en kææææmpe hval til sidst. Jeg havde så meget vand i kroppen at hele min krop lige voksede dobbelt op, håber jeg dog at undgå denne gang

Åhhh er du syg Jeg lå der i sidste uge og døjer stadig med tør hoste arrggghh

Tro mig, jeg skal aldrig......ALDRIG være højgravid om sommeren igen. Juni, juli og august 2006 var de varmeste i flere årtier - tal om vand i kroppen. Havde ikke fødder og tæer, men klumper og coctailpølser Det er egentlig ærgerligt man ikke har taget billede af det

Intil videre ser du rigtig skøn ud, og jeg glæder mig til at følge udvikligen i bøvsens bolig

Anmeld

28. august 2011

CS

Chalala85 skriver:

hihi tusind tak søde. Jo der kom skam en lille økobøvs til os

wupti doooooo pragtfuldt! Spændende at se hvem der gemmer sig derinde  og endnu engang tillykke

Anmeld

28. august 2011

Chalala85

Munder skriver:

Tro mig, jeg skal aldrig......ALDRIG være højgravid om sommeren igen. Juni, juli og august 2006 var de varmeste i flere årtier - tal om vand i kroppen. Havde ikke fødder og tæer, men klumper og coctailpølser Det er egentlig ærgerligt man ikke har taget billede af det

Intil videre ser du rigtig skøn ud, og jeg glæder mig til at følge udvikligen i bøvsens bolig

WOW, hold da op. Jeg er nu også ret tilfreds med at gå højgravid i vintersæsonen hehe.. jeg kan huske jeg gik en sko str op haha...

Åhhh tak, det var sødt sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.