Ægløsning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. august 2011

Mulse-mor

Hej Alle,

Jeg er ret sikker på at jeg har eller lige har haft ægløsning. Testen var positiv, mine brystvorter er ekstrem følsomme og jeg har haft en prikken i højre side (æggestokken).

Så min kæreste og jeg har været godt igang... Hehe.

I den forbindelse har jeg lige lidt spørgsmål. Hvor stor er chancen for graviditet? Har I prøvet at ha ægløsning uden graviditet? Hvor lang tid efter begyndte i at mærke graviditetstegn??

Hilsen mig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mor0109

Mulse-mor skriver:

Hej Alle,

Jeg er ret sikker på at jeg har eller lige har haft ægløsning. Testen var positiv, mine brystvorter er ekstrem følsomme og jeg har haft en prikken i højre side (æggestokken).

Så min kæreste og jeg har været godt igang... Hehe.

I den forbindelse har jeg lige lidt spørgsmål. Hvor stor er chancen for graviditet? Har I prøvet at ha ægløsning uden graviditet? Hvor lang tid efter begyndte i at mærke graviditetstegn??

Hilsen mig

Hej.

Hvor stor chancen er ved jeg ikke lige i % og ja har haft æggeløsning uden at blive gravid desværre ville ellers gerne så man kunne spare en masse penge. Og du kan først se et svar på det efter 14 dage.

For 14 dage efter så skal man have sin mens igen og kommer den ikke så kan man tage en test allerede efter første udeblivelses dag

Anmeld

28. august 2011

AnnaK89

Det er rigtig svært at sige hvad % er - der er mange faktore der spiller ind. Alder, vægt, sædkvalitet - mange ting.

Men I begge fungerer som I skal, så er der da stor chance

Anmeld

29. august 2011

Mulse-mor

Tak for jeres svar :-) Jeg har ret sjældent ÆL så jeg må bare krydse fingre for at den er der denne gang ;-)

Anmeld

29. august 2011

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Den er 15%

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.