Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Sælger denne blandet neglepakke.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
er det muligt at købe neglelakkerne seperat? Jeg ELSKER dem, har selv kun 4 Hvis ja, pris?
hva skal du have for billede 3?
Dinna88 skriver: er det muligt at købe neglelakkerne seperat? Jeg ELSKER dem, har selv kun 4 Hvis ja, pris?
Dinna - Tjo det kan jeg da godt..
10 kr stk.. Så det er 150 kr plus porto..
BJNGJ. skriver: Sælger denne blandet neglepakke.
Baby-støv skriver: hva skal du have for billede 3?
For billede 3 vil jeg gerne have 4 kr pr fimo (60 stk), 10 kr pr pose negle, og 10 kr pr pakke/bøtte af nail art.
Så det bliver samlet 400 kr.
Jakob'sMor skriver: Hvad er billed 2? Håber ikke jeg spørger dumt
Hvad er billed 2? Håber ikke jeg spørger dumt
Det er fimo stænger. De skal skæres i tynde skiver og så lægges under gele eller akryl, når man laver negle..
BJNGJ. skriver: Det er fimo stænger. De skal skæres i tynde skiver og så lægges under gele eller akryl, når man laver negle..
BJNGJ. skriver: For billede 3 vil jeg gerne have 4 kr pr fimo (60 stk), 10 kr pr pose negle, og 10 kr pr pakke/bøtte af nail art. Så det bliver samlet 400 kr.
okay.... Så en 100 kr for tipperne? skal lige snakke med manden... han kommer hjem her om en time
Jakob'sMor skriver: Hehe okay. Synes at lignede viskelæder og kunne ikke få det til at passe sammen med at resten var til negle
Hehe okay. Synes at lignede viskelæder og kunne ikke få det til at passe sammen med at resten var til negle
Der er mange der spørger om det er viskelæder..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128