hjælp er den positiv?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

659 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. august 2011

bubba

Er der nogle der skal fortælle mig nogle af disse billeder viser en positiv ÆL-test. 
billede 1: 26.8
billede 2: 27.8
billede 3: 28.8
Billede 4: 28.8

Håber det er nemt at se, men i hvert fald, så er billede 2 mere positivt end billederne fra fredag og søndag.. Håber I kan hjælpe mig, for har ikke lgie prøvet ÆL-teste før

kh bubba 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

mortilnoahogmelina

Jeg vil mene at billede to er positiv
Håber i har hygget jer godt

Anmeld

28. august 2011

bubba

Pernille08 skriver:

Jeg vil mene at billede to er positiv
Håber i har hygget jer godt

Tusind tak.. Det vil jeg også selv mene, men synes det ville være rart med meninger, der har mere forstand på det end jeg har..

hehe.. det har vi, men det er vel egentlig først imorgen vi skal give den god gas.. Den positive test er fra i går og er i behandling, så mine æg er i dag ca 23 og 21 mm og mener de skal være 24 før æl finder sted.. Men er nu heller ikke helt sikker på det 

Anmeld

28. august 2011

mortilnoahogmelina

bubba skriver:

Tusind tak.. Det vil jeg også selv mene, men synes det ville være rart med meninger, der har mere forstand på det end jeg har..

hehe.. det har vi, men det er vel egentlig først imorgen vi skal give den god gas.. Den positive test er fra i går og er i behandling, så mine æg er i dag ca 23 og 21 mm og mener de skal være 24 før æl finder sted.. Men er nu heller ikke helt sikker på det 

Jeg kender desværre ikke noget til det der behandling da jeg ikke selv har været i Det .
Men normalt siger man når en test er positiv så Er døv med at hoppe i lagnErne . De rigtig gode sædceller lever op til 5 dage i dig . Så gør i Det bare i dag hvis lysten skulle være der

Anmeld

28. august 2011

bubba

Pernille08 skriver:

Jeg kender desværre ikke noget til det der behandling da jeg ikke selv har været i Det .
Men normalt siger man når en test er positiv så Er døv med at hoppe i lagnErne . De rigtig gode sædceller lever op til 5 dage i dig . Så gør i Det bare i dag hvis lysten skulle være der

Er der ikke noget med at man ikke skal sexe hver dag, men at det er bedst at gøre det hver anden dag, så sæden har en chance for at restituere.. sys der er så mange, der siger så mange forskellige ting.. 

Anmeld

28. august 2011

mortilnoahogmelina

bubba skriver:

Er der ikke noget med at man ikke skal sexe hver dag, men at det er bedst at gøre det hver anden dag, så sæden har en chance for at restituere.. sys der er så mange, der siger så mange forskellige ting.. 

Sådan helt ærligt så ved jeg det faktisk ikke .
Synes nemlig os alle siger noget forskelligt .
Men den gang jeg blev gravid havde vi faktisk sex 3 dage i træk

Anmeld

28. august 2011

bubba

Pernille08 skriver:

Sådan helt ærligt så ved jeg det faktisk ikke .
Synes nemlig os alle siger noget forskelligt .
Men den gang jeg blev gravid havde vi faktisk sex 3 dage i træk

jamen vi plejer faktisk at sexe næsten hver dag, og dermed burde testiklerne have vendt sig til at lave bedre sædceller hurtigere.. men jeg ved det ikke.. vi har aftalt at springe over i dag og så gå til den i morgen.. Så må vi se om det holder.. hehe

Anmeld

29. august 2011

mortilnoahogmelina

bubba skriver:

jamen vi plejer faktisk at sexe næsten hver dag, og dermed burde testiklerne have vendt sig til at lave bedre sædceller hurtigere.. men jeg ved det ikke.. vi har aftalt at springe over i dag og så gå til den i morgen.. Så må vi se om det holder.. hehe

Så håber jeg der er held i sprøjten idag
Og håber snart i har en lille spire i maven

Anmeld

29. august 2011

bubba

Pernille08 skriver:

Så håber jeg der er held i sprøjten idag
Og håber snart i har en lille spire i maven

tak for det.. Ja, det håber vi også :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.