Er hele tiden ved at besvime!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Sådan var min graviditet. Jeg fik at vide jeg sku spise jern. Det hjalp lidt, men de ku ikk se hva der ellers manglede. Jeg behøvede dog ikke ligge mig ned, skulle blot bare holde i noget og lad det blive sort for øjnene de sek det varede. Men blev da sygemeldt til sidst.. Det kan ogs være fra stress.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Babylil

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Der er mange der oplever det samme. Også selv om de får nok væske og mad. Prøv altid at have lidt væske og evt. nogle kiks eller lign. i tasken, til når du er ude. Så vidt jeg ved kan det være hormonerne der gør det. Jeg døjede f.eks meget med svimmelhed i starten, selv om der intet var at se på blodprocenten eller blodtrykket. Det er noget med balancenerven. Måske er det lidt det samme du oplever? 

Ja, jeg skal nok vænne mig til at have vand og lidt snacks & sødt med i tasken. Ja, det kan godt være det samme jeg oplever. Min læge kunne nemlig heller ikke se noget på min blodprocent eller blodtryk, men hun mente, at det var fordi jeg ikke drikker og spiser nok. Argh, synes jeg skal spise rigtig meget... Det kan jeg slet ikke hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.