Hej piger og drenge 

Ja, så nåede jeg til terminsdagen. Er 40+0 idag, og synes ikke der er nogle tegn til at vores lille pige er på vej til at finde udgangen... 

Slimproppen gik for 1½ uge siden, og har haft nogle rigtig kraftige plukkeveer, og natten til igår troede jeg virkelig, at "nu var det nu" 

Havde konstant ondt i lænd + nederst i maven (ligesom mens-smerter), og kunne slet ikke sove eller finde ro... Så jeg lå bare og prøvede at slappe af, og trække vejret som jordemoderen har instrueret i, mens jeg ventede på at der skulle ske noget mere....men nej-nej! Da jeg så endelig må være faldet lidt i søvn (har max sovet 3 kvarter!), så vågner jeg ved at der kommer det vildeste tordenbrag! Jamen godmorgen!! Og er der nogle "veer"/plukkeveer, eller andet? Nej!!!

Så jeg har bare haft en hel nat med næsten ingen søvn, og mega ondt til ingen verdens nytte! Øv altså!
Nå, men jeg må bare væbne mig med tålmodighed (
), og så vente i spænding på hvornår min lille guldklump har lyst til at skulle have fødselsdag 

Det hjælper dog på humøret at der max er 14 dage tilbage 

Ville egentlig ikke noget med dette indlæg, andet end lige at give en lille update, og så ellers ønske jer alle en dejlig søndag 

Anmeld