Jeg tror fandme hun har vendt sig igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Hmm, det er jeg ked af at høre  Har du en FB liggende, er utrolig nysgerrig efterhånden 

Det var da godt, det er jo ikke alle der er lige begejstrede over det, men mon ikke det er anderledes med pks? 

Ved ikke hvor jeg skal svare til den sidste 

Har da en fb her... Ikke fordi den er så spændende... 

https://www.baby.dk/debat/14446pi1/foedselsberetninger/lidt-drastisk-foedsel----.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mira0911

Nille-pigen skriver:

puha... jeg håber godt nok for dig at hun stadig ligger rigtigt efter al den smerte du måtte igennem for at få hende vendt... jeg ....

Håber jeg virkelig også, men kan ikke mærke hende stå ned af... 

Anmeld

28. august 2011

SussieThyssen

Mira0911 skriver:

Hele morgen og formiddagen har jeg virkelig fået tømt ud i maven... Hold da op... Ikke fordi jeg tror fødslen er på vej... Tror nærmer bare kroppen varmer op til den snarlig fødsel.. men ved det ikke... 

Nu har jeg og Julie lige gået og fundet sengelinned og lagner frem til hendes seng, vores seng og lillesøster's lift... Som skal vaskes først... Jeg er bare slet ikke kommet videre med at gøre klar,... For de dage jeg ville have gjort det, har jeg været nød til at ligge mig og sove, fordi jeg har haft det rigtig skidt og været øm i kroppen.... 

Til noget andet... Jeg har længe nu sat i sofaen og mærkede rundt på maven... Jeg tror fandme hun har vendt sig igen... Når jeg mærker noget i hver sin side af maven, føles det både som en numse og et hoved... Jeg er noget i tvivl... Jeg kan ikke rigtig mærke så godt selv når jeg ligger ned, om hovedet står nedad... Kan ikke rigtig mærke noget der... 

Så må lige få kæresten til at mærke når han engang kommer hjem... 

Nå måtte lige ud med det... 

Eiii..sikke da en lille bisse.
Ja, man kan nærmest få samme facon som en rugbybold, når de laver de stunts.
Men jeg håber hun IKKE har vendt sig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Vores baby synes også det er pænt sjovt at ligge på tværs. Og synes det er så ubehageligt!  Mon hun kan nå at sætte sig fast igen inden fødslen? Synes der er noget med at 2 gangs gravide ikke altid oplever at baby sætter sig fast før fødslen, men det ingen betydning har. Men nu i har været igennem vendingsforsøg ved jeg ikke hvad lægerne mener? 

Det er slet ikke behageligt når de ligger på tværs.... 

Jordemoderen til vendingsforsøget sagde at hvis hun vendte sig igen, kunne jeg blive tilbudt endnu et vendingsforsøg, som jeg takkede nej til... Sædefødsel snakkede hun også om, hvor jeg sagde at det bliver ikke aktuelt efter bøvl med fødslen af Julie... 

Så der er kun kejsersnit tilbage... Så hun sagde at det vil overlægen finde tid til med det samme når jeg er scannet... 

Men ellers tilbyder de flere vendingsforsøg når det er... Det skal jeg ikke igennem igen... 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

SussieThyssen skriver:

Eiii..sikke da en lille bisse.
Ja, man kan nærmest få samme facon som en rugbybold, når de laver de stunts.
Men jeg håber hun IKKE har vendt sig.

Kærligst
Sussie

Jeps hun er virkelig en bisse... Er spændt på om kæresten mærker det samme når han kommer hjem... 

Anmeld

28. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mira0911 skriver:

Det er slet ikke behageligt når de ligger på tværs.... 

Jordemoderen til vendingsforsøget sagde at hvis hun vendte sig igen, kunne jeg blive tilbudt endnu et vendingsforsøg, som jeg takkede nej til... Sædefødsel snakkede hun også om, hvor jeg sagde at det bliver ikke aktuelt efter bøvl med fødslen af Julie... 

Så der er kun kejsersnit tilbage... Så hun sagde at det vil overlægen finde tid til med det samme når jeg er scannet... 

Men ellers tilbyder de flere vendingsforsøg når det er... Det skal jeg ikke igennem igen... 

Ok, kan godt forstå i så vil have PKS når i før har oplevet at det ikke gik helt så nemt.

Håber hun ikke har vendt sig 

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Har da en fb her... Ikke fordi den er så spændende... 

https://www.baby.dk/debat/14446pi1/foedselsberetninger/lidt-drastisk-foedsel----.aspx

Den var ikke lang, men kedelig vil jeg absolut ikke påstå den var Nærmest lidt dramatisk :O

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ok, kan godt forstå i så vil have PKS når i før har oplevet at det ikke gik helt så nemt.

Håber hun ikke har vendt sig 

Ja, det forstod jordemoderen også, da vi snakkede efter vendingsforsøget... 

Nu kan jeg bare vente på at kæresten kommer hjem og mærker... Er spændt på om han mærker det samme som jeg.,.. 

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

-Sigrid- skriver:

Den var ikke lang, men kedelig vil jeg absolut ikke påstå den var Nærmest lidt dramatisk :O

Det var også dramatisk under selve fødslen... Hun blev taget med cup til sidst... Mener jeg ikke at jeg har fået skrevet i beretningen... Fuck det gjorde nas... 

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Mira0911 skriver:

Det var også dramatisk under selve fødslen... Hun blev taget med cup til sidst... Mener jeg ikke at jeg har fået skrevet i beretningen... Fuck det gjorde nas... 

Suuk 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.