Hm smerte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Mauser.

Frøken J. skriver:

Jeg har læst man godt kan komme ud for, at man begynder at kunne mærke dem, når man kommer tættere på terminen.. Men hvis du er i tvivl synes jeg du skal ringe til enten læge/jordemoder/fødegang

Jep (; læste det faktisk lige selv her til morgen, så jeg tror bare at jeg tager den med ro og så lyder det som om at det er meget normalt jo tættere man kommer terminen. Har mange om aftnen og om natten :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jeg ligger ikke rigtig mærke til dem så meget i løbet af dagen som om aftenen, kan bare konkludere at jeg har mange om aftenen og om natten og at de gør rimelig ondt

Okey det er bestemt ikke rart... Hvis du er bekymret, så synes jeg du skal ringe og fortælle til fødegangen hvordan og hvorledes... 

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Okey det er bestemt ikke rart... Hvis du er bekymret, så synes jeg du skal ringe og fortælle til fødegangen hvordan og hvorledes... 

Det vil jeg gøre søde, vi har en afdeling der hedder AOMA man kan kontakte, jeg har ingen Jordemoder jeg kan ringe til overhovedet ..
Sidst jeg kontaktede AOMA fik jeg a vide at de syntes jeg henvendte mig tit, så har jo slet ikke lyst til at ringe, ikke nemt når man ikke har en jordemoder at stille sine spørgsmål til altså !

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det vil jeg gøre søde, vi har en afdeling der hedder AOMA man kan kontakte, jeg har ingen Jordemoder jeg kan ringe til overhovedet ..
Sidst jeg kontaktede AOMA fik jeg a vide at de syntes jeg henvendte mig tit, så har jo slet ikke lyst til at ringe, ikke nemt når man ikke har en jordemoder at stille sine spørgsmål til altså !

Ej hvor træls... Aoma er de overhovedet klar over at du ikke har en jordemoder du ikke kan ringe til? Måske de lige skulle oppe sig lidt, at det er derfor du ringer til dem og stiller spørgsmålene... 

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Ej hvor træls... Aoma er de overhovedet klar over at du ikke har en jordemoder du ikke kan ringe til? Måske de lige skulle oppe sig lidt, at det er derfor du ringer til dem og stiller spørgsmålene... 

Det sagde jeg til dem :/ jamen jeg har pisse ondt i maven altså, og har virkelig ikke lyst til at ringe til dem

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Det sagde jeg til dem :/ jamen jeg har pisse ondt i maven altså, og har virkelig ikke lyst til at ringe til dem

Jamen søde du kan jo ikke gå rundt og have så ondt... 

Anmeld

28. august 2011

mortilflere

Skid på dem , de er der til for dig 

Og siger de igen du ringer tit så sig det for de løn for

Jeg ville ringe 

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Jamen søde du kan jo ikke gå rundt og have så ondt... 

Jamen det er bare ikke særlig rart, for de begyndte at spørge ind til om jeg overhovedet havde det godt herhjemme !
ikke særlig rart, blev jo helt tosset altså ..

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

mortilflere skriver:

Skid på dem , de er der til for dig 

Og siger de igen du ringer tit så sig det for de løn for

Jeg ville ringe 

Fuldstændig rigtigt (; det må være meget belastende med en første gangs fødende som bekymrer sig som jeg gør .. hehe.

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Mulleunge skriver:

Jamen det er bare ikke særlig rart, for de begyndte at spørge ind til om jeg overhovedet havde det godt herhjemme !
ikke særlig rart, blev jo helt tosset altså ..

Ej hvad er de dog for nogle... Grr... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.