Hm smerte ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.187 visninger
23 svar
0 synes godt om
28. august 2011

Mauser.

Hej piger ..

Sig mig nu, jeg er i uge 33 og jeg har sådan for første gang i min graviditet lagt mærke til mine plukveer, og jeg kan mærke dem :/
Altså sådan så det gør ret av faktisk, var til scanning for to dage siden hvor Jordemoderen scannede mig, og fik pludselig en plukve mens hun rørte maven, gjorde vildt ondt

Skal de gøre ondt eller hvordan ?

God weekend til alle ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

NinaNymannMadsen

som hovedregl på plukveer ikke gøre ondt.

dog har jeg oplevet flere gange når jeg har plukveer gør de ondt hvis der er nogen der rør ved maven men også kun hvis der er nogen der rør maven når det er.

Anmeld

28. august 2011

MortilCilas

Jeg fik af vide af min jordemoder, bare det ikke gjorde ondt i min lænd, fordi jeg havde mange mange plukveer, og af til fik jeg kæmpe jag, så jeg råbte av. Men jeg gik 10 dage over. Holdte mig meget i ro,

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

Mulleunge skriver:

Hej piger ..

Sig mig nu, jeg er i uge 33 og jeg har sådan for første gang i min graviditet lagt mærke til mine plukveer, og jeg kan mærke dem :/
Altså sådan så det gør ret av faktisk, var til scanning for to dage siden hvor Jordemoderen scannede mig, og fik pludselig en plukve mens hun rørte maven, gjorde vildt ondt

Skal de gøre ondt eller hvordan ?

God weekend til alle ..

Jeg har læst man godt kan komme ud for, at man begynder at kunne mærke dem, når man kommer tættere på terminen.. Men hvis du er i tvivl synes jeg du skal ringe til enten læge/jordemoder/fødegang

Anmeld

28. august 2011

Mira0911

Hvis plukkeveerne bliver regelmæssige, synes jeg du skal give et kald til fødegangen... 

Anmeld

28. august 2011

Frk.S

Jeg har kun hørt, at de ikke må gøre ondt - men der kan jo være undtagelser.

Men.... hvorfor spurgte du dog ikke jordemoderen der scannede dig, når det skete mens du var til scanning??

Anmeld

28. august 2011

Femøre

Frøken J. skriver:

Jeg har læst man godt kan komme ud for, at man begynder at kunne mærke dem, når man kommer tættere på terminen.. Men hvis du er i tvivl synes jeg du skal ringe til enten læge/jordemoder/fødegang

Lige off-topic, sorry...

Du har set jeg har sendt madplan til dig, ikk?

Anmeld

28. august 2011

Frøken J.

Femøre skriver:

Lige off-topic, sorry...

Du har set jeg har sendt madplan til dig, ikk?

Jo, men jeg er på fra mobilen lige nu, så jeg kan ikke læse den ordentligt før jeg sidder ved pc (skærmen er mega lille) - Så skal jeg nok svare

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Frk.S skriver:

Jeg har kun hørt, at de ikke må gøre ondt - men der kan jo være undtagelser.

Men.... hvorfor spurgte du dog ikke jordemoderen der scannede dig, når det skete mens du var til scanning??

Jamen hun sagde intet til at det gjorde ondt, hun sagde bare at det var en plukve og at det var meget normalt at de gjorde ondt jo tættere man kom på terminen ? så det må jeg jo tro på ..

Anmeld

28. august 2011

Mauser.

Mira0911 skriver:

Hvis plukkeveerne bliver regelmæssige, synes jeg du skal give et kald til fødegangen... 

Jeg ligger ikke rigtig mærke til dem så meget i løbet af dagen som om aftenen, kan bare konkludere at jeg har mange om aftenen og om natten og at de gør rimelig ondt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.