Fuck !! Jeg er gammel !!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
9 svar
0 synes godt om
14. januar 2009

Anja

47 år gammel - det er hvad min krop er iflg sådan en fancy vejning jeg har fået lavet hos en diætist i dag !!

Nu er der sgu noget at arbejde med ! Ellers skal jeg jo snart holde stor rund fødselsdag

Skal derned igen om 1 mdr og så må vi se om motion og fornuftig kost kan gøre mig yngre .....

Selvom jeg godt ved at der sidder for mange kg på mine 160 cm, så var det lidt af en wake up call at være til vejning her til morgen.

Andre, der har prøvet sådan en vejning ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2009

Mary

Uha uha Hvad er det for noget smart noget?? Hvordan foregår det?

Men smart at det sætter det hele i et lidt andet perspektiv, og er mere motiverende end bare en almindelig kedelig vejning

Jeg er da lidt bagud med fødselsdagsønskerne til dig, haha....!

Anmeld

14. januar 2009

Anja

Mary skriver:

Uha uha Hvad er det for noget smart noget?? Hvordan foregår det?

Men smart at det sætter det hele i et lidt andet perspektiv, og er mere motiverende end bare en almindelig kedelig vejning

Jeg er da lidt bagud med fødselsdagsønskerne til dig, haha....!

Det er en her i byen, der er diætist, massør og fitness instruktør i ét. Hun har sådan en vægt, man skal stå på med bare tæer og så måler den modstanden i kroppen og derved procentvis fordeling af fedt, muskler og væske. Og så laver den en beregning på, hvor gammel kroppen er. Man kan betale for et helt forløb hos hende på 20 uger, men det synes jeg er for dyrt (1900kr), så jeg har bare fået lavet vejningen og fået en forklaring på 10 min af hende, det koster en flad 50´er ...

Det er lidt uhyggeligt, men også meget motioverende ! Det er jo noget meget konkret at tage fat på.

Anmeld

14. januar 2009

Mary

Det kunne da være man skulle slå et smut derind omkring. Lyder spændende - kunne godt tænke mig at prøve! I Høng? Eller Slagelse?

Anmeld

14. januar 2009

Anja

Mary skriver:

Det kunne da være man skulle slå et smut derind omkring. Lyder spændende - kunne godt tænke mig at prøve! I Høng? Eller Slagelse?

Det er nede i fitnesscentret her i Høng. Det kunne da være hyggeligt, hvis du kom en tur til Høng, til en vejning og en kop kaffe med mig og Esther

Anmeld

14. januar 2009

mor til en del

Uha sådan en vejning tør jeg slet ikke gå med til, så skulle jeg sku' nok snart pensioneres .....

Anmeld

14. januar 2009

Mary

Anja skriver:

Det er nede i fitnesscentret her i Høng. Det kunne da være hyggeligt, hvis du kom en tur til Høng, til en vejning og en kop kaffe med mig og Esther

Det vil jeg meget gerne Jeg er i Slagelse i hvert fald mandage og onsdage, så mon ikke vi kan få det til at passe? Hvordan kontakter jeg hende diætisten? Møder man bare op?

Anmeld

14. januar 2009

bette

hehe okay.. må man spørge hvor gammel du rigtig er ??

¨heidi som ik ka huske det

Anmeld

15. januar 2009

Anja

bette skriver:

hehe okay.. må man spørge hvor gammel du rigtig er ??

¨heidi som ik ka huske det

Jeg er 32 år .... så det er lige 15 år oven i !!

Anmeld

15. januar 2009

Anja

Mary skriver:

Det vil jeg meget gerne Jeg er i Slagelse i hvert fald mandage og onsdage, så mon ikke vi kan få det til at passe? Hvordan kontakter jeg hende diætisten? Møder man bare op?

Hun har en hjemmeside www. vv-klinikken.dk

Jeg skrev til hende og afltalte, hvornår hun var nede i fitnesscentret så vi kunne lave vejningen der, for hvis man skal hjem i hendes klinik koster det 200 kr da hun jo så skal sætte tid af til en.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.