Maskine til at hjemmevokse benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Mi

Dk_lady skriver:

Den ser ret smart ud, men hvordan fungerer den helt præcist ?

Man sætter en vokspatron i den, og så varmer den voksen op og holder den varm. Så kan man rulle voksen på huden. Vokspatronerne fåes både med bred og med smal hovede. Der er ca 100ml i en vokspatron og de koster ca 30-40kr stk.

Voksen bliver varm i løbet af en halv times tid, og så slukker man maskinen som så holder den varm i yderligere en halv time.

Jeg er nemlig træt af den voks jeg bruger nu, for den skal varmes i mikroovnen, og så bliver den kold inden jeg er færdig, og det er svært at få den rette mængde på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Laura.

Mi skriver:

Man sætter en vokspatron i den, og så varmer den voksen op og holder den varm. Så kan man rulle voksen på huden. Vokspatronerne fåes både med bred og med smal hovede. Der er ca 100ml i en vokspatron og de koster ca 30-40kr stk.

Voksen bliver varm i løbet af en halv times tid, og så slukker man maskinen som så holder den varm i yderligere en halv time.

Jeg er nemlig træt af den voks jeg bruger nu, for den skal varmes i mikroovnen, og så bliver den kold inden jeg er færdig, og det er svært at få den rette mængde på.

Okay sådan... ja, så er den da godt nok smart...

Anmeld

29. august 2011

A&F

Den der ser rigtig smart ud.  Har haft en der lignede den, men den jeg havde var irriterende, så jeg droppede den. Jeg er selv en stor tilhænger af voks. Og jeg har altid købt voks fra de arabiske grøndthandlere. Den hedder MIM. Det skal varmes i hænderne, så rives et stykke af, og så klistres på det ønskede område, 3,2,1 så hiver man voksen af. Det klistrer lidt på hænderne, men holder hårene væk i ca. 1 mdr.

Anmeld

29. august 2011

bette

denne slags voks er egentlig kun beregnet til ben og arme.. 

har den selv.

Anmeld

29. august 2011

Mi

A&F skriver:

Den der ser rigtig smart ud.  Har haft en der lignede den, men den jeg havde var irriterende, så jeg droppede den. Jeg er selv en stor tilhænger af voks. Og jeg har altid købt voks fra de arabiske grøndthandlere. Den hedder MIM. Det skal varmes i hænderne, så rives et stykke af, og så klistres på det ønskede område, 3,2,1 så hiver man voksen af. Det klistrer lidt på hænderne, men holder hårene væk i ca. 1 mdr.

Uhh, vi har ikke nogen arabisk grønthandel i nærheden  Lyder ellers smart

Anmeld

29. august 2011

Mi

bette skriver:

denne slags voks er egentlig kun beregnet til ben og arme.. 

har den selv.

Jeg vil i hvert fald også have den bestilt. Er du tilfreds med din?

Anmeld

29. august 2011

bette

Mi skriver:

Jeg vil i hvert fald også have den bestilt. Er du tilfreds med din?

ja har haft min i et par år. købte dog min i matas.. :)

Anmeld

5. september 2011

Hanunii

Mi skriver:

Jeg vil gerne have sådan en maskine som opvarmer voksen til at hjemmevokse ben og bikinilinie. Jeg har kig på denne her

Er der nogen som kender den og kan komme med en anbefaling?

Den koster nemlig 405kr plus porto herhjemme, og har fundet den billigere i England. Men det ville værer rart, hvis nogen kendte noget til den, inden jeg bestilte den hjem.

Hvis der er andre som også gerne vil have en, så kan vi bare bestille sammen, så sparer vi jo noget. Vokspatronerne koster ca det samme i england som de gør i DK hvor jeg fandt maskinen.

Jeg vil også gerne ha sådan en..

kan du måske skrive den hjemmeside du har fundet den i?

Anmeld

5. september 2011

MelikkazMoar

Mi skriver:

Jeg vil gerne have sådan en maskine som opvarmer voksen til at hjemmevokse ben og bikinilinie. Jeg har kig på denne her

Er der nogen som kender den og kan komme med en anbefaling?

Den koster nemlig 405kr plus porto herhjemme, og har fundet den billigere i England. Men det ville værer rart, hvis nogen kendte noget til den, inden jeg bestilte den hjem.

Hvis der er andre som også gerne vil have en, så kan vi bare bestille sammen, så sparer vi jo noget. Vokspatronerne koster ca det samme i england som de gør i DK hvor jeg fandt maskinen.

jeg er jo næsten kosmetiker ( mangler svendeprøve, der var afbrudt a ønsket graviditet )

og på den klinik jeg var og på skolen i københavn havde vi den slags voksvarmer (pistoler) og de er super gode og nemme a benytte

Anmeld

5. september 2011

Mi

Hanunii skriver:

Jeg vil også gerne ha sådan en..

kan du måske skrive den hjemmeside du har fundet den i?

Jeg fandt den på ebay

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.