Maskine til at hjemmevokse benene

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.645 visninger
21 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Mi

Jeg vil gerne have sådan en maskine som opvarmer voksen til at hjemmevokse ben og bikinilinie. Jeg har kig på denne her

Er der nogen som kender den og kan komme med en anbefaling?

Den koster nemlig 405kr plus porto herhjemme, og har fundet den billigere i England. Men det ville værer rart, hvis nogen kendte noget til den, inden jeg bestilte den hjem.

Hvis der er andre som også gerne vil have en, så kan vi bare bestille sammen, så sparer vi jo noget. Vokspatronerne koster ca det samme i england som de gør i DK hvor jeg fandt maskinen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Zafir

Cool Jeg aner ingenting, men den ser sej ud. Det kan godt være mange penge sparet i det lange løb!!! 

Anmeld

28. august 2011

Mi

Zafir skriver:

Cool Jeg aner ingenting, men den ser sej ud. Det kan godt være mange penge sparet i det lange løb!!! 

Ja nemlig, og er træt af at skrabe i tide og utide, og af det der flydende voks man skal påfører med spartel

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Mi skriver:

Jeg vil gerne have sådan en maskine som opvarmer voksen til at hjemmevokse ben og bikinilinie. Jeg har kig på denne her

Den koster nemlig 405kr plus porto herhjemme, og har fundet den billigere i England. Men det ville værer rart, hvis nogen kendte noget til den, inden jeg bestilte den hjem.

Hvis der er andre som også gerne vil have en, så kan vi bare bestille sammen, så sparer vi jo noget. Vokspatronerne koster ca det samme i england som de gør i DK hvor jeg fandt maskinen.

Ja den har jeg og weeeee for det... Den er super god!!!!

Anmeld

28. august 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

Ja den har jeg og weeeee for det... Den er super god!!!!

Ih det var dejligt at høre. Står din også i sådan en station og er uden ledning. Man kan vist nemlig få en som er med ledning, og den er lidt billigere. Tænkte bare, at ledningen ville være lidt  i vejen.

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Mi skriver:

Ih det var dejligt at høre. Står din også i sådan en station og er uden ledning. Man kan vist nemlig få en som er med ledning, og den er lidt billigere. Tænkte bare, at ledningen ville være lidt  i vejen.

Min er den billige med ledning og jeg er super glad for den... Har vænnet mig til ledningen... Gør ikke mig noget og den er varm hele tiden.. Jeg skal aldrig holde pauser...

Anmeld

28. august 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

Min er den billige med ledning og jeg er super glad for den... Har vænnet mig til ledningen... Gør ikke mig noget og den er varm hele tiden.. Jeg skal aldrig holde pauser...

Så tror jeg altså at jeg køber den.

Hvor køber du voks til den?

Anmeld

28. august 2011

ønskebørn74

Så tror jeg altså at jeg køber den.

Hvor køber du voks til den?

samme sted jeg købte den... Startede med dette sæt...

http://www.b4beauty.dk/product/haarfjerning-kit-1427/

Anmeld

28. august 2011

Mi

ønskebarn74 skriver:

samme sted jeg købte den... Startede med dette sæt...

http://www.b4beauty.dk/product/haarfjerning-kit-1427/

Det er nemlig også der jeg har set den, men fandt den lidt billigere i england

Anmeld

28. august 2011

Laura.

Mi skriver:

Den ser ret smart ud, men hvordan fungerer den helt præcist ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.