Universets centrum

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

Nessie

Min søn er så absolut den smukkeste, skønneste og vidunderligste lille dreng, og dem der synes noget andet, er vist ikke helt normale

Både han selv og jeg er overbeviste om at han er verdens navle og det vigtigste i universitetet

(P.s. han er enormt skøn, men kan også være irriterende )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Roselil

Profilbillede for Roselil

Det mener jeg absolut du skal, det er et kriterium for at være en god mor Min søn er også universets centrum, altså for mig

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Nessie skriver:

Min søn er så absolut den smukkeste, skønneste og vidunderligste lille dreng, og dem der synes noget andet, er vist ikke helt normale

Både han selv og jeg er overbeviste om at han er verdens navle og det vigtigste i universitetet

(P.s. han er enormt skøn, men kan også være irriterende )

Selvfølgelig er han det

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Roselil skriver:

Det mener jeg absolut du skal, det er et kriterium for at være en god mor Min søn er også universets centrum, altså for mig

Haha det er bare godt

Så må jeg være den bedste mor i verdenen, for mit barn er total fejlfrit og perfekt

Anmeld

27. august 2011

SussieThyssen

-Sigrid- skriver:

Det lyder dejligt

Jeg nyder den her først, så (om 2 år) må jeg begynde at fortælle hvor dejligt det er at have børn så jeg kan få en stavlful børnebørn

Ja..det er utroligt som der kan gå skruk i en

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

SussieThyssen skriver:

Ja..det er utroligt som der kan gå skruk i en

Haha

Børn er skønne 

Anmeld

28. august 2011

Kløver

Selvfølgelig er ens egne altid det bedste for en selv, man skal bare huske det ikke er det for alle andre, men kan da være svært at glemme indimellem

Anmeld

28. august 2011

-Sigrid-

Maja84 skriver:

Selvfølgelig er ens egne altid det bedste for en selv, man skal bare huske det ikke er det for alle andre, men kan da være svært at glemme indimellem

Haha nemlig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.