En uge (!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

MaybeBaby

RiUL skriver:

Så september piger Så har jeg kun en uge tilbage til termin. Hvor er det vildt at tænke på !!!

- Håber at han vil ud til tiden Så imorgen tager jeg en tur i Ikea, og håber på at det kan hjælpe lidt på vej

Håber at I alle har det dejligt!

Knus Rikke

Nu kun 6(!!!) dage til termin! Nu må du også snart kunne mærke noget, da alle andre jo tilsyneladende overhaler inden om ve-støv ve-støv ve-støv!!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

RiUL

Kofoed. skriver:

Kan jeg godt forstå, vil også gerne snart ha min pige ud. Men så har vi begge en deadline på 3 uger til igangsættelse Håber ikke det bliver nødvendigt for nogen af os.

Det self rigtig, men nogen kan jo bare mærke, at nu sker der snart noget. Hvornår er de begyndt at komme dagligt, for jeg har også lidt i ny og næ, men aner ikke om det betyder noget som sådan.

Ja, man vil jo helst ha dem ud på naturlig vis Men nu må vi se Det er så spændende heh

- Ja, var også mest for sjov, men jeg kan mærke at min krop er træt - og mange plukkeveer, men det betyder jo ikke at han kommer lige om lidt Jeg har mange mens smerter og lændsmerter hver aften, Og det har været der den sidste uge - men der er ikke sket noget endnu jo

Anmeld

28. august 2011

RiUL

MaybeBaby skriver:

Nu kun 6(!!!) dage til termin! Nu må du også snart kunne mærke noget, da alle andre jo tilsyneladende overhaler inden om ve-støv ve-støv ve-støv!!!

JA! Og ja, jeg er da næsten grædefærdig, når jeg læser om alle dem som overhaler indenom. (DET ER FANDME SNYYYYD!) hehe

Bare send massere af ve støv denne vej, lover at passe godt på det - og sende det retur når jeg er færdig med at bruge det

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

RiUL skriver:

Ja, man vil jo helst ha dem ud på naturlig vis Men nu må vi se Det er så spændende heh

- Ja, var også mest for sjov, men jeg kan mærke at min krop er træt - og mange plukkeveer, men det betyder jo ikke at han kommer lige om lidt Jeg har mange mens smerter og lændsmerter hver aften, Og det har været der den sidste uge - men der er ikke sket noget endnu jo

Vi satser på, at der snart sker noget, ihh, synes ventetiden er mega svær, forstår ikke hvordan du kan holde det ud. Men ak, dagene går joj alligevel.

Anmeld

29. august 2011

Mauser.

Hvor er det du skal føde søde ??
Overlægen på hvidovre sagde til mig, at man faktisk har krav på at blive sat i gang når man er gået en uge over tid (;

Anmeld

29. august 2011

RiUL

Mulleunge skriver:

Hvor er det du skal føde søde ??
Overlægen på hvidovre sagde til mig, at man faktisk har krav på at blive sat i gang når man er gået en uge over tid (;

Det er på Hvidovre søde Men vil jo helst ikke sættes igang, selvom det lyder fristende med EN uge hehe..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.