En uge (!!!)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. august 2011

RiUL

Så september piger Så har jeg kun en uge tilbage til termin. Hvor er det vildt at tænke på !!!

- Håber at han vil ud til tiden Så imorgen tager jeg en tur i Ikea, og håber på at det kan hjælpe lidt på vej

Håber at I alle har det dejligt!

Knus Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Kofoed.

Vil gerne se dit ansigts udtryk, hvis vandet går midt i køkkenafdelingen

Ja det er godt nok tæt på nu, tror snart der kommer kmald på fødselerne, det er jo alligevel 49 gravide kvinder der er på terminslisten, sååå der bør jo ske noget.

Har du nogle fornemmelser med, at der snart sker noget?

Anmeld

27. august 2011

ønskeprinsesse2011

jeg har en lille fornemmelse af at jeg ik kommer til at gå til terminen efterhånden.. stærke lange plukveer/ små veer. og dårlig mave. samt følelsen af at sidde og ligge på hendes hoved

Anmeld

27. august 2011

SaNiNa

Ja, tiden den går alligevel selvom den føleles lang.

Vi var en tur i bilka og ikea idag, men der er ski ikke sket en dyt andet end jeg har været mega træt og haft ondt.

Håber din tur i ikea sætter mere fut i tingene

Anmeld

27. august 2011

Jemion

RiUL skriver:

Så september piger Så har jeg kun en uge tilbage til termin. Hvor er det vildt at tænke på !!!

- Håber at han vil ud til tiden Så imorgen tager jeg en tur i Ikea, og håber på at det kan hjælpe lidt på vej

Håber at I alle har det dejligt!

Knus Rikke

Det er så urealistisk at tænke på at der er under 1 uge tilbage

alt hvad jeg kan får han samarbejder med sin mor og ikke bliver i hulen 14 dage ekstra

Håber din tur i Ikea sætter lidt fut i det hele

Jeg havde planlagt den hel store gåtur dag idag men den blev aflyst dels af vejret men også min hofte som er gået helt amok så bevægelses niveauet er på minimum ØV

Anmeld

28. august 2011

RiUL

Kofoed. skriver:

Vil gerne se dit ansigts udtryk, hvis vandet går midt i køkkenafdelingen

Ja det er godt nok tæt på nu, tror snart der kommer kmald på fødselerne, det er jo alligevel 49 gravide kvinder der er på terminslisten, sååå der bør jo ske noget.

Har du nogle fornemmelser med, at der snart sker noget?

Haha ja Men det sker nok ikke, desværre Ville så gerne ha ham ud snart 

Jeg ved det ikke, har jo ikke prøvet det før griner.. Men har mens smerter dagligt, men der kan jo godt gå 3 uger endnu, alligevel.

Anmeld

28. august 2011

RiUL

ønskeprinsesse2011 skriver:

jeg har en lille fornemmelse af at jeg ik kommer til at gå til terminen efterhånden.. stærke lange plukveer/ små veer. og dårlig mave. samt følelsen af at sidde og ligge på hendes hoved

Nej, du vander jo jeres hjem her til morgen Så nu sker der nok noget Og hvor er det spændende Sender du lige ve støvet min vej, når du har født?  

Anmeld

28. august 2011

RiUL

Sanne og Nicklas skriver:

Ja, tiden den går alligevel selvom den føleles lang.

Vi var en tur i bilka og ikea idag, men der er ski ikke sket en dyt andet end jeg har været mega træt og haft ondt.

Håber din tur i ikea sætter mere fut i tingene

Jeg har det på præcis samme måde, er mega træt hver dag, og har sindssygt ondt mellem mine ben, og i mine lår

Anmeld

28. august 2011

RiUL

Jemion skriver:

Det er så urealistisk at tænke på at der er under 1 uge tilbage

alt hvad jeg kan får han samarbejder med sin mor og ikke bliver i hulen 14 dage ekstra

Håber din tur i Ikea sætter lidt fut i det hele

Jeg havde planlagt den hel store gåtur dag idag men den blev aflyst dels af vejret men også min hofte som er gået helt amok så bevægelses niveauet er på minimum ØV

Fuldstændigt Det er jo så vildt at vi er så tæt på nu, søde hehe

- Taaak! Jeg håber i hvert fald jeg kan lokke ham ud

Idag er vejret da lidt bedre, så kunne det være du skulle prøve idag Er jo så spændt på update fra dig, når der sker noget  

Anmeld

28. august 2011

Kofoed.

RiUL skriver:

Haha ja Men det sker nok ikke, desværre Ville så gerne ha ham ud snart 

Jeg ved det ikke, har jo ikke prøvet det før griner.. Men har mens smerter dagligt, men der kan jo godt gå 3 uger endnu, alligevel.

Kan jeg godt forstå, vil også gerne snart ha min pige ud. Men så har vi begge en deadline på 3 uger til igangsættelse Håber ikke det bliver nødvendigt for nogen af os.

Det self rigtig, men nogen kan jo bare mærke, at nu sker der snart noget. Hvornår er de begyndt at komme dagligt, for jeg har også lidt i ny og næ, men aner ikke om det betyder noget som sådan.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.