jeg er fed og gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. september 2011

Carina:-)

SiljasMoar skriver:

Desværre er der nok ik andet at gøre end at spise sundt gennem graviditeten. Man må ikke tabe sig under graviditet da de affaldsstoffer du har i kroppen bliver udskilt når du taber dig og det er giftigt for baby..

Det må man nu godt.

Jeg var på diæt og tabte mig fra 114 ,7 -85 kg.

Og fik en fin dreng på 2800 gram.

Jeg gik til kontrol hver 14 dag,og barnets vækst blev fulgt.

Det er naturligvis under læges kyndige vejledning ,og med sund kost/motion og ikke sultekur man skal være på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. september 2011

Holbæktrunten

LC skriver:

Har samme problem... Det er desværre noget der sker for de fleste der er gravide;-) Kender ihvertfald ikke nogle der har tabt sig af det...

Men spis sundt, og så lad være at tænk så meget over det før efter du har født, så skal du nok tabe dig...

Den der med at dyrke motion under graviditet er nogle gange ikke så nem, men du kan evt svømme lidt, det er faktisk meget behageligt, og man får rørt sig lidt...

Hele, min mor vejede faktisk ti kg mindre da hun havde født mig, end inden hun blev gravid. Så jeg var hendes egen private øko- fedt sluger :0) desværre er det ikke gået i arv :0(

Anmeld

6. september 2011

Silja&Noam

Carina:-) skriver:

Det må man nu godt.

Jeg var på diæt og tabte mig fra 114 ,7 -85 kg.

Og fik en fin dreng på 2800 gram.

Jeg gik til kontrol hver 14 dag,og barnets vækst blev fulgt.

Det er naturligvis under læges kyndige vejledning ,og med sund kost/motion og ikke sultekur man skal være på.

Jeg har fået det af vide af de læger jeg har snakket med det om og så står det på nettet. Men flot du har tabt dig..

Anmeld

6. september 2011

Carina:-)

SiljasMoar skriver:

Jeg har fået det af vide af de læger jeg har snakket med det om og så står det på nettet. Men flot du har tabt dig..

Det var diabetesteamet på Herning sygehus der kørte forløbet....

Du udskiller ikke giftstoffer,men ketoner og det går i urinen .ikke til barnet.

Hvis du googler vil du også se at i dag fraråder man overvægtige i at tage på -Og derfor vil man jo automatisk have tabt sig når man føder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.