jeg er fed og gravid...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. august 2011

morethanperfect

Anonym skriver:

Ej kom on...

troede babyen blev i maven for altid...

jeg er jo ikke så dum at jeg ikke ved det...

jeg er sku heller ikke så dum at jeg ikke ved at jeg skal spise mindre end jeg forbrænder...

syntes sku ikke du behøver at latterlig gøre mig...

Tror ikke det er for at latterligegøre dig .. Der er desværre intet du kan gøre andet end det pt..
Hvad med at vente med at tabe dig når du har født ? Du kommer jo alligevel til at tage det på igen under ditvidere forløb i din graviditet ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Fenja09

Nu ved jeg ikke hvor langt henne du er i din graviditet, men det er slet ikke sikkert at du tager noget på pga det. Jeg vejer selv for meget og gjorde det også da jeg blev gravid. Ved godt at det er fåtallet som taber sig under selve graviditeten, men jeg har tabt mig 7 kg og det er uden baby, fostervand osv. Så det er slet ikke sikkert du behøver bekymre dig om at tage ekstra på, hvis det er det du er nervøs for.

Vil råde dig til som andre skriver, at spise så sundt som muligt og skulle du være en af de uheldige ( ligesom jeg) at få graviditetsbetinget sukkersyge, så er det faktisk ikke så slemt endda, da diæten er super god til at holde kiloene væk og så kan man også kører videre på diæten efter fødslen. Det har jeg i hvert fald tænkt mig at gøre. Det er meget små ting man skal ændre i hverdagen for at følge diæten.

/Fenja (39+3)

Anmeld

27. august 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

sagene er den at jeg er disideret FED...

jeg vejer 134 kg..

og ja jeg har kæmpet mig selv ned fra 159 kg..

og ville jo gerne forsætte...

vidste godt jeg ikke måtte være desideret på kur..

Men var faktisk slet ikke klar over at jeg ikke måtte tabe mig..

Du må kun tabe dig hvis det ikke er noget bevist
Og store piger tager sjældne de der "fedt-kilogram" på, altså i helt normale graviditeter

Anmeld

27. august 2011

mizz-lillemor06

Anonym skriver:

jeg vejer 134 kg..

hey du.

jeg er selv fed eller erotisk buttet  og har lige afsluttet en graviditet som endte med en smuk datter og kun 6 kg på. men når man er i den størrelse som vi er må man gerne tabe sig under graviditet. du må bare ikke gøre det voldsomt. spis sundt og dyrk den motion du kan så må man gerne. men nyd din graviditet og tab dig bagefter. det gjorde jeg.

Anmeld

27. august 2011

aarhusmor

Jeg var overvægtig da jeg var gravid. Jeg fik graviditetsukkersyge og måtte derfor ikke få sukker da jeg var gravid. Jeg tabte mig 7 kg. under graviditeten.

Men desideret "kur" er noget man ikke må gå på når man er gravid. Men man må gerne spise sundt. Prøv at lav al mad helt uden fedtstof

Anmeld

27. august 2011

Aagaard

Anonym skriver:

jeg vejer 134 kg..

Det er sgu da godt gået! Det er da mange kg! Måske er 9 mdr. pause i virkeligheden meget sundt for din krop? Jeg ved det ikke, men det er da en stor forandring.

Men mon ikke du og din læge og jordmoder kan finde en go plan for dig/jer?
- For der skal jo nok stadig tælles kalorier, eller hvad du nu har gjordt for at komme af med de mange kg du har indtil nu, nu skal du bare ikke tælle så langt ned som før. Bare det antal kalorier du og baby nu bruger.

Held og lykke med det :-)

Anmeld

27. august 2011

Frk.S

Ej kom on...

jeg er sku heller ikke så dum at jeg ikke ved at jeg skal spise mindre end jeg forbrænder...

Jeg tror altså ikke det var for at latterliggøre dig.

Jeg tror det var for at sætte det op, så du kunne se, at du ikke skal gå på kur under din graviditet. Altså, du føder først og så går du på kur.

Det er rigtigt, at du ikke må gå på kur under graviditeten. Men du må jo gerne leve sundt. Så sørg for at få godt med motion og spis sundt.

Når så baby er ude, så kan du give den en tand mere med motionen og kigge endnu mere på dine madvaner. Måske er du allerde inde i en god rytme der, hvis du lever sundt under graviditeten.

Held og lykke med projektet.

Anmeld

27. august 2011

Mor til Mike

Jeg er tyk, fed og gravid...

nogle der har en fantasitsk "kur"

Spis sundt, gå måske til noget graviditets svømning eller graviditets træning (hvis du må for din læge). Ellers må du bare vente med at komme ned i vægt til efter du har født, det bliver nok lidt nemmere når man fiser rundt med en baby  

Anmeld

27. august 2011

eElak

Anonym skriver:

jeg vejer 134 kg..

Du må godt tabe dig - du må bare ikke være på kur. 

Det som du kan gøre under graviditeten er at spise sundt, og holde dig aktiv i det omfang du kan. Gå/cykelture m.m. 

Når nu har født - så har rockertand sat det simpelt op.

Spis mindre end du forbrænder - og ud og gå ture med barnevognen. 

Når du har det udgangspunkt med 134 kg, så kan du sagtens tabe dig, uden at det skader barnet. Bare ved at spise sundere, så vil du tabe dig på en sund måde. 

men INGEN kure - thats a no.go! 

Anmeld

27. august 2011

Meliora

Anonym skriver:

Ej kom on...

Nu er det jo offentligt kendt at der ikke findes nogen KUR mod dårlige spisevaner, og et varigt vægttab får man KUN ved at spise mindre og sundere og motionere.

Jeg kan anbefale dig at bruge madlog.dk det har hjulpet mig meget, med at holde styr på kalorieindtaget. Jeg har lige i går bestilt Camilla Framnes nye bog om hendes store vægttab, så hvis den er god kan jeg da lige sige til

Jeg har smidt 17 kilo, men var lige gået lidt i stå i ferien. NU er jeg dog i fuld sving igen, så jeg kan smide 30 kilo mere inden jeg skal være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.