hvornår er en streg en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2011

Mira0911

Hvis stregen kommer inden for 3 til 5 min så er den god nok... Der skulle meget gerne stå på testen hvornår man kan aflæse svaret... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. august 2011

Kløver

Brei87 skriver:

jeg tog en test tidligere og dømte den umiddelbart negativ, men senere ville jeg lige kigge på den for at sikre mig at jeg ikke havde taget fejl.

jeg opdagede at der faktisk var en lille streg der nærmest bare sådan var en skygge.

så hvad skal jeg udlede af det?

En streg er en streg, når den kommer indefor tiden (kan variere fra test til test) og der er farve i

Anmeld

28. august 2011

Brei87

jeg synes den ser lyserød ud... men som sagt... ved faktisk ikke helt om den kom indenfor tiden eller ej, gav den ikke rigtig helt den tid den skulle have fordi jeg tænkte at det selvfølgelig bare var mig der var fjollet...

og nu synes kæresten altså vi skal vente til vi kan komme til lægen istedet for bare at tage en ny test, så nu sidder jeg bare og venter på at det bliver imorgen...

Anmeld

2. september 2011

Brei87

lægen har taget en test igen idag og den er stadig negativ, men har ikke fået min mens endnu. efter min udregning ville jeg på nuværende tidspunkt være 5+0. hun bad mig om at komme igen om en uge. hun sagde at der sagtens kunne gå et par uger endnu inden de kunne teste mig positiv. går der virkelig så lang tid inden lægen kan se det på sine test?

Anmeld

2. september 2011

Englebassen82

Brei87 skriver:

lægen har taget en test igen idag og den er stadig negativ, men har ikke fået min mens endnu. efter min udregning ville jeg på nuværende tidspunkt være 5+0. hun bad mig om at komme igen om en uge. hun sagde at der sagtens kunne gå et par uger endnu inden de kunne teste mig positiv. går der virkelig så lang tid inden lægen kan se det på sine test?

Det hele kommer jo også meget an på om du har regelmæssige menstruation og om hvornår du evt havde ægløsning...

Jeg har selv pco så ved at det er en bøvlet tid...

Tager du metformin eller andet ??

Anmeld

2. september 2011

Brei87

jeg har lige fået en recept på metformin i tirsdags, men har fået at vide at jeg ikke må gå igang før jeg er 100% sikker på at jeg ikke er gravid...

var også til diætist for første gang og hun gjorde mig totalt forvirret. hun sagde at jeg bare skulle spise groft, men ellers godt måtte spise kartofler og sukker og hvedemel og sådan... nu føler jeg mig het bombet oven i låget. kan slet ikke finde ud af hvem jeg skal lytte til...

Anmeld

2. september 2011

SjeBets

kan godt være jeg spørger dumt nu, men hvorfor når i tester og den er negativ, smider i den ikke bare ud ? Der er så mange indlæg med hunkøn der har kigget på den timer efter og så var den positiv og bla bla .. jamen altså ... der står i pakken at det kun gælder i så og så længe ...

jeg forstå det ikke ... oplys mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.