hvornår er en streg en streg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.990 visninger
16 svar
0 synes godt om
27. august 2011

Brei87

jeg tog en test tidligere og dømte den umiddelbart negativ, men senere ville jeg lige kigge på den for at sikre mig at jeg ikke havde taget fejl.

jeg opdagede at der faktisk var en lille streg der nærmest bare sådan var en skygge.

så hvad skal jeg udlede af det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

sandramor

det kommer an på hvor længe der gik indtil du kiggede på den igen??

og tror du skal udlede at du måske skal prøve at teste igen om en dag eller to igen så

Anmeld

27. august 2011

Brei87

det er også det jeg udleder lige nu ja... og det er helt klar mere end 5 minutter senere at jeg kiggede på den...

men, jeg har pco så det kan faktisk godt være at der ikke er mere end det endnu på trods af at testdag var igår... mange pco kvinder tester først positiv 8+0 fordi de producerer hcg langsommere...

Anmeld

27. august 2011

Rockertand

Brei87 skriver:

det er også det jeg udleder lige nu ja... og det er helt klar mere end 5 minutter senere at jeg kiggede på den...

men, jeg har pco så det kan faktisk godt være at der ikke er mere end det endnu på trods af at testdag var igår... mange pco kvinder tester først positiv 8+0 fordi de producerer hcg langsommere...

Det var da en helt ny påstand - hvor har du det fra? Altså at PCO-piger danner HCG langsommere?

Anmeld

27. august 2011

Ka+Ma=Be

Rockertand skriver:

Det var da en helt ny påstand - hvor har du det fra? Altså at PCO-piger danner HCG langsommere?

Jah, den kommentar undrede også lige mig. Har selv en veninde med PCO som testede positiv dagen før mens (tidligere end jeg selv kunne)

Men der er ikke andet for end at vente og prøve igen eller se om mens kommer

Anmeld

27. august 2011

Frejasen

Du må endelig ikke stole på testen over tid. Jeg har engang nået at blive glad på den bekostning for så at blive skuffet igen. Der kan godt forekomme en svag streg senere på prøven der altså er ugyldig.

Men prøv da igen i morgen o så vil jeg anbefale clear blue digital, så er der ikke nogen tvivl

Pøj med det

Anmeld

27. august 2011

_-Kathrine-_

Frejasen skriver:

Du må endelig ikke stole på testen over tid. Jeg har engang nået at blive glad på den bekostning for så at blive skuffet igen. Der kan godt forekomme en svag streg senere på prøven der altså er ugyldig.

Men prøv da igen i morgen o så vil jeg anbefale clear blue digital, så er der ikke nogen tvivl

Pøj med det

Det samme har jeg oplevet... Når de 5 min. er gået, skal den smides så langt væk som muligt, så man ikke får falske forhåbninger

Anmeld

27. august 2011

Brei87

det er ikke alle pcopiger der producerer hcg langsommere, men der er nogen der gør... har hørt masser af historier om det på pcoforum.

planen er lige nu at gå til lægen mandag og få taget en test dernede, og muiligvis en blodprøve også for at være helt sikker...

Anmeld

27. august 2011

Rockertand

det er ikke alle pcopiger der producerer hcg langsommere, men der er nogen der gør... har hørt masser af historier om det på pcoforum.

planen er lige nu at gå til lægen mandag og få taget en test dernede, og muiligvis en blodprøve også for at være helt sikker...

Én ting er jo historier - en anden ting er kliniske fakta og logik med hensyn til udviklingen af en sund graviditet.

Hvad gives som grund til, at de angiveligt skulle udvikle HCG langsommere?

Anmeld

28. august 2011

Brei87

du må altså ikke spørge mig om lange videnskabelige forklaringer. jeg har fået konstateret pco i marts i år, så jeg er selv ved at prøve at finde rundt i det. men de lyder meget kloge inde på pcoforum, så jeg stoler på at de ved hvad de snakker om for nu...

det ser fortsat temmelig lyst for den positive test. skulle have haft menstruation i fredags og har stadig ikke set skyggen af den. så hvis den bare bliver væk til vi i det mindste kan få taget en blodprøve hos lægen så er jeg tilfreds.

tror på at den er der

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.