Hvorfor bliver min ÆL positive igen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.110 visninger
20 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
27. august 2011

Anonym trådstarter

Ja som overskriften siger, hvorfor bliver min ÆL test positov igen?

Jeg er godt klar over den hele tiden viser 2 streger, men den 23 havde jeg to flotte krigtige streger, hvor test strengen var kraftiger end kontrol strengen.

Jeg blev ved med at teste den 24,25,26 og idag, og stregen var blev svagere de følgende dage, på nær i dag hvor den er blevet ret krigtig igen - Hvad betyder ??? jeg er helt forvirret...

håber i kan hjælpe mig lidt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. august 2011

Frk.S

Du skriver den er blevet kraftig igen - men er den blevet så kraftig så den rent faktisk er positiv?

Ellers vil jeg da lige sige, at ÆL teste kan blive positive ved graviditet. Meeen det er måske lige tidligt nok, at den vil reagare på det. Så pas på med falske forhåbninger.

Anmeld

27. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Jeg er godt klar over den hele tiden viser 2 streger, men den 23 havde jeg to flotte krigtige streger, hvor test strengen var kraftiger end kontrol strengen.

Jeg blev ved med at teste den 24,25,26 og idag, og stregen var blev svagere de følgende dage, på nær i dag hvor den er blevet ret krigtig igen - Hvad betyder ??? jeg er helt forvirret...

det sker at 2 æg løsner sig i samme cyklus med nogle dages mellemrum... Så det er sexetid til jer igen... .....

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

det sker at 2 æg løsner sig i samme cyklus med nogle dages mellemrum... Så det er sexetid til jer igen... .....

Vil man så kunne få tviliger? eller kan det være fordi det første æg var dårligt?

Anmeld

27. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vil man så kunne få tviliger? eller kan det være fordi det første æg var dårligt?

Ja du vil kunne få tvillinger men der ikke ret mange der får dem på denne måde...

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har lige vedhæftet de 2 omtalte test,

den øverste er fra den 22 og den anden er fra idag

Kontrol stregen er til højre og test stregen til venstre, hvad synes i ?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Ja du vil kunne få tvillinger men der ikke ret mange der får dem på denne måde...

jeg har lige vedhæftet de to test..... hvor vildt, vi var gravide med tvilinger sidst, men vi mistede desværre ....

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

Frk.S skriver:

Du skriver den er blevet kraftig igen - men er den blevet så kraftig så den rent faktisk er positiv?

Ellers vil jeg da lige sige, at ÆL teste kan blive positive ved graviditet. Meeen det er måske lige tidligt nok, at den vil reagare på det. Så pas på med falske forhåbninger.

Jeg har vedhæftet de 2 test

Ja jeg ville også mene det er lige tidligt nok at teste positiv for gravid

Anmeld

27. august 2011

Anonym trådstarter

27. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Måske har du dobbelt ægløsning. Det sker ind imellem. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.