MetteU skriver:
Hejsa.
Vi ved ikke kønnet på den lille baby, der melder sin ankomst i oktober. Vi har faktisk fra starten af været enige om et drengenavn og et pigenavn...men nu er vi kommet i tvivl med pigenavnet! Øv!
Vi vil gerne, hvis det er en pige, kalde hende Karoline Mathilde - begge navne skal fungere som hendes fornavn. Men er det for langt? Bliver vi trætte af det med tiden? Hun vil desuden få tre efternavne, men dem bruger man jo ikke hver eneste dag. Hvad synes I?
Vi snakker nu lidt om Agnes eller Agnes Marie i stedet for. Men det er bare som om jeg ikke helt synes det er det navn hun skal have. Er helt skudt i Karoline Mathilde - men kun hvis hun bliver kaldt begge dele.
Tak fordi I læste med :-)
Jeg har en Mille Mathilde og det er hendes fulde navn - men hun bliver kun kaldt Mille - jeg havde store planer om hun skulle kaldes hendes fulde navn - men hurtigt blev det alt for langt at sige.. og Mille blev bare det hun nu bliver kaldt i skolen ....
Jeg er helt vild med Karoline Mathilde ... Men hvis du skal slippe for folk vil dele hendes navn skal du måske sætte det sammen
Karoline-Mathilde ?
Knus Pia.
Anmeld