Jeg var så sikker!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

536 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. august 2011

NJN

Ja, det var jeg altså, og kan stadigvæk ikke slippe tanken! Jeg fik mens igår, og var SÅ sikker på jeg var gravid. (ved godt, man kan bilde sig selv en masse ind.) Og min krop er stadig ikke sig selv???

Jeg plejer at få mens, lige på datoen.. denne her gang kom det 3 dage før??? Jeg får altid ømme bryster op til mens, og lige så snart jeg ser menses i trussen er ømheden i brysterne væk. Men ikke denne gang, de er stadigvæk ømme??? Jeg har mærkelige spise vaner og min mave er dobbelt størrelse pga alt det luft, og det gør jeg skal tisse hele tiden.. 

det undre mig meget det her, og det er skide irrietrende.. Men vi må på den igen!  

Tak fordi i læste med. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

sille1234

Det kan jeg godt forstå du er Sur over Ihhh det er så irrieterende.. når man virkelig håbede

og analyserede noget andet.

Men er din mens som den plejer? nogle får jo mens selvom de er gravide i første trimester. men det lyder godt nok mystisk at du har de symptomer.. kunne også være din krop reagerer anderledes denne gang? men krydser ihverfald alt hvad jeg kan . for at der måske kunne være en lille spire. Knuser Sille

Anmeld

27. august 2011

Masig

Kan det måske være en bio? Så har du jo rent faktisk været gravid, og måske derfor du kunne mærke du var det...

Anmeld

27. august 2011

Frøken J.

Masig skriver:

Kan det måske være en bio? Så har du jo rent faktisk været gravid, og måske derfor du kunne mærke du var det...

Ja, det er også min umiddelbare tanke.. Hvis der er symptomer, og menses kom før tid

Anmeld

27. august 2011

NJN

Frøken J. skriver:

Ja, det er også min umiddelbare tanke.. Hvis der er symptomer, og menses kom før tid

Ja, det kan tænkes. Det har jeg bare haft en gang! Øv hvis det har været det! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.