Der burde være lås på!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

-Sigrid-

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Ahh mon ikke det hjælper lidt på afvænningen.. men.. baby skal jo også sove.. så må rengøring osv, foregå om natten Og så baby.dk når h*n sover om dagen haha

Genialt, kan se en fremtid hvor jeg kan være mor og aktiv bruger på baby.dk - jeg lader manden lave alt herhjemme + hans skole + hans lektier Han sover næsten heller aldrig mere end 5 timer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

-Sigrid-

Mor til 2, snart 3 skriver:

Ja man må gerne bare sige ditto.. er glad for det ikke kun er mig der er tosset..

Anmeld

26. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Genialt, kan se en fremtid hvor jeg kan være mor og aktiv bruger på baby.dk - jeg lader manden lave alt herhjemme + hans skole + hans lektier Han sover næsten heller aldrig mere end 5 timer 

Nååe jamen så kan han da sagtens sørge for tøjvask, rengøring, madlavning osv hihi.. Hvis han ikke skal bruge mere end 5 timers søvn

Anmeld

26. august 2011

-Sigrid-

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Nååe jamen så kan han da sagtens sørge for tøjvask, rengøring, madlavning osv hihi.. Hvis han ikke skal bruge mere end 5 timers søvn

Jeg tænkte det samme, jeg har ikke været hel dum med ham

Og de 5 timer er når han ligger og hygger sig lidt, tror han er en alien 

Anmeld

26. august 2011

Laura.

Mor til 2, snart 3 skriver:

Er begyndt på fjernstudie.

Og jeg kan ikke lade baby.dk være... er vist blevet dybt afhæning... skal lige ind og kigge.. kunne jo være der skete noget spændene...

Ville ikke noget med indlæget.. bare se om der var andre end mig der var tosset

God weekend til alle..

Hehe... kan godt følge dig... Jeg besøger også siden lidt for ofte.. men nu er jeg også på barsel, så går bare hjemme...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.