Der burde være lås på!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.184 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. august 2011

TaAsJu

Er begyndt på fjernstudie.

Og jeg kan ikke lade baby.dk være... er vist blevet dybt afhæning... skal lige ind og kigge.. kunne jo være der skete noget spændene...

Ville ikke noget med indlæget.. bare se om der var andre end mig der var tosset

God weekend til alle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Nitz - <3 David

Haha kender det ALT for godt..

Baby.dk er stort set det første jeg tjekker når jeg står op om morgen.. og ja.. tjekker også liiige flere gange i løbet af dage.. Og det er sørme også det sidste jeg tjekker inden jeg går i seng.. Mon man skulle på afvænning hehe.. Det er så svært at lade være.. GODT jeg ikke skal følge en undervisning..

Anmeld

26. august 2011

-Sigrid-

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Baby.dk er stort set det første jeg tjekker når jeg står op om morgen.. og ja.. tjekker også liiige flere gange i løbet af dage.. Og det er sørme også det sidste jeg tjekker inden jeg går i seng.. Mon man skulle på afvænning hehe.. Det er så svært at lade være.. GODT jeg ikke skal følge en undervisning..

Må jeg godt bare sige ditto, og så ikke mere? 

Stakkels baby i maven, ender med når h*n kommer ud, så får h*n slet ikke nok opmærksomhed fordi jeg er på baby 

Anmeld

26. august 2011

Nitz - <3 David

-Sigrid- skriver:

Stakkels baby i maven, ender med når h*n kommer ud, så får h*n slet ikke nok opmærksomhed fordi jeg er på baby 

Ahh mon ikke det hjælper lidt på afvænningen.. men.. baby skal jo også sove.. så må rengøring osv, foregå om natten Og så baby.dk når h*n sover om dagen haha

Anmeld

26. august 2011

TaAsJu

Nitz - Med en lille Akrobat i hulen :) skriver:

Det kan også være svaært for baby.dk er lidt sjover end engelsk opgaver

Men er glad for det ikke kun er mig

Anmeld

26. august 2011

TaAsJu

-Sigrid- skriver:

Ja man må gerne bare sige ditto.. er glad for det ikke kun er mig der er tosset..

Anmeld

26. august 2011

twinboys

Hej jeg hedder Majbritt

Jeg er også afhængig

Anmeld

26. august 2011

TaAsJu

twinboys skriver:

Hej jeg hedder Majbritt

Jeg er også afhængig

Anmeld

26. august 2011

Madam Blå

Hihi - baby.dk er også det første jeg tjekker om morgenen, og det sidste jeg ser, inden jeg går i seng..

Hmm - jeg stoppede med at ryge, men nu er det som om jeg har skiftet smøgerne ud med baby  Skidt med det - baby.dk er sundt

Anmeld

26. august 2011

twinboys

Madam Blå skriver:

Hihi - baby.dk er også det første jeg tjekker om morgenen, og det sidste jeg ser, inden jeg går i seng..

Hmm - jeg stoppede med at ryge, men nu er det som om jeg har skiftet smøgerne ud med baby  Skidt med det - baby.dk er sundt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.