Hvad syns i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

4kløver

Muhmi skriver:

Rodet eller at den ville passe bedre ind i det andet hjørne?

Griner... Hjørnet.. så skal du ikke se min stue xenya har tømt at sit legetøj ud på gulvet..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Dinna88

Muhmi skriver:

Hehe... Vi er bare så vild med skrigende farver herhjemme... Vi er dog også en hel del, stilforvirrede så det har nok også noget med det at gøre

Skrigfarver kan også være mega fedt, jeg bliver bare lidt forvirret hehe. Men altså, det er jo ligemeget. Så længe I synes det er fedt!

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

4kløver skriver:

Griner... Hjørnet.. så skal du ikke se min stue xenya har tømt at sit legetøj ud på gulvet..

Her er endnu kun OS der roder Men glæder mig til at vi kan skyde skylden på Silas

Anmeld

26. august 2011

Femøre

Jeg synes den er megaflot, jeg elsker rød og farver. Har orange vægge, så den ville da lige passe ind.

Men, men, men.. Har alligevel svaret at min er pænere, for den (de) er ko-plettede og specialsyede.. Så selvom din er fed, synes jeg vores er federe.

Anmeld

26. august 2011

Dansker i England

Jeg er helt vild med modellen, men kan ikke lide farven. Hvis den var sort eller blå, ville jeg synes, den var et hit.

Anmeld

26. august 2011

Zafir

Jeg har svaret den smukkeste sofa ever, men det er ikke helt det jeg mener, men jeg syntes den er cool. Der va rjo ikke en 'begejstret, men jeg har en som jeg er glad for pt og kunne godt finde på at få sådan en, på et andet tidspunkt.'

Anmeld

26. august 2011

mortilfreja

Den er suuuuuper fed  Har en fuldstændig magen til  Den skønneste sofa ever

Anmeld

26. august 2011

FruStolpe

Jeg siger muha min er flottere....

Hvis den havde været i beige læder så havde jeg hentet den

Carina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.