Hvad syns i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Dinna88

Sofaen i sig selv er fed. Men så er der de grønne lys på bordet der forstyrrer i forhold til den røde farve samt det blå på puderne og lamperne - dét forvirrer mig  

Jeg tror jeg vil synes den er KANON fed i en råhvid stue hvor møblerne er mørke, og det er den råhvide og røde der er lagt væk på. Det farver der "ødelægger" det lidt for mig

Men gudskelov for det! For som du selv siger, så ville andet da være kedeligt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Polarpigen

Den er bare SÅ fed! Ville SÅ gerne have den. Er det ikke den fra Bilka - eller er der andre firmaer der har nogen der ligner? 

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

Du ved at jeg Syndes den er fed. Men hvorfor skal den være omvend. Syndes da det ser fedt ud.

Fordi min stue er så lille som den er og derfor vil den passe perfekt ind i det hjørne der er til den anden side... Puffen er ikke pakket ud, det er derfor den står der...

Undskylder rodet

Anmeld

26. august 2011

Miss T

Den ser meget behagelig ud.. Men stilen er ikke lige min, men kunne nu godt se mig selv ligge og flyde i den

Anmeld

26. august 2011

4kløver

Muhmi skriver:

Fordi min stue er så lille som den er og derfor vil den passe perfekt ind i det hjørne der er til den anden side... Puffen er ikke pakket ud, det er derfor den står der...

Undskylder rodet

Det kan jeg godt se..

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

Maja_4000 skriver:

Hvor er den købt ?

Bilka... Koster normalt 8000,- fik den til 3999,- på tilbud til søndag

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

Polarpigen skriver:

Den er bare SÅ fed! Ville SÅ gerne have den. Er det ikke den fra Bilka - eller er der andre firmaer der har nogen der ligner? 

Fra Bilka... Den er på tilbud i den her uge...

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

4kløver skriver:

Det kan jeg godt se..

Rodet eller at den ville passe bedre ind i det andet hjørne?

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

Peanut skriver:

Hvis den var sort så ville den være kønnere.. Er ikke lige til røde sofaer 

Den er slet ikke flot i sort... Har set den og den er faktisk mere grå end sort... Desuden, så ææælsker vi masser af farver herhjemme

Anmeld

26. august 2011

Muhmi

Dinna88 skriver:

Sofaen i sig selv er fed. Men så er der de grønne lys på bordet der forstyrrer i forhold til den røde farve samt det blå på puderne og lamperne - dét forvirrer mig  

Jeg tror jeg vil synes den er KANON fed i en råhvid stue hvor møblerne er mørke, og det er den råhvide og røde der er lagt væk på. Det farver der "ødelægger" det lidt for mig

Men gudskelov for det! For som du selv siger, så ville andet da være kedeligt.

Hehe... Vi er bare så vild med skrigende farver herhjemme... Vi er dog også en hel del, stilforvirrede så det har nok også noget med det at gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.