Er vi sippet ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2011

minimig

Herhjemme er det kun mig der giver - jeg bryder mig ikke om at modtage. Jeg kan simpelthen ikke slappe af! Men det er helt fint for så gør han så meget andet for mig. Og mht dit spørgsmål: Jeg synes ikke I er sippede, men herhjemme behøver der ikke være et bad inden - det tager spontaniteten ud af det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. september 2011

Miin'Baby'Mus

krejl skriver:

Herhjemme er det kun mig der giver - jeg bryder mig ikke om at modtage. Jeg kan simpelthen ikke slappe af! Men det er helt fint for så gør han så meget andet for mig. Og mht dit spørgsmål: Jeg synes ikke I er sippede, men herhjemme behøver der ikke være et bad inden - det tager spontaniteten ud af det

Sjov så har jeg det på samme måde, kan simpelthen ikke holde ud hvis jeg skal modtage oralsex, det er dejligt, men hold op hvor det kilder, kan slet ikke ligge stille ..

Dog elsker jeg selv og give blowjobs, og ja det tager da virkelig spontanitet ud af det hvis man lige skal i bad først.
Men okay jeg giver så ikke blowjob hvis min kæreste ikke har været i bad bare én gang den dag, så lidt "sippet" er jeg vel, men ellers er det bare for klamt, hehe.

Men alle har da vel deres helt egen smag, det er da det samme som at nogle er til sm og swingersex imens andre ikke er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.