Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Vi giver ikke hinanden oral sex med mindre vi lige har været i bad. Dejligt hvis vi er rene og lækre, faktisk sjældent vi har sex hvis vi ikke lige har været i bad .
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Næh det er da ikke specielt lækkert at få bananen i munden hvis ikke den er ren.. Her er det det samme..
Solstråle2011 skriver: Næh det er da ikke specielt lækkert at få bananen i munden hvis ikke den er ren.. Her er det det samme..
Ha ha som du dog kan sige det fatter ikke nogen har lyst til det , mange af mine veninder gør det ved morgen sex
Anonym skriver: Vi giver ikke hinanden oral sex med mindre vi lige har været i bad. Dejligt hvis vi er rene og lækre, faktisk sjældent vi har sex hvis vi ikke lige har været i bad .
Nej du er bestemt ikke sippet..ikke mere end mig.Det er da ikke lækkert uden man er ren og lækker..mere er der ikke til det.
KærligstSussie
Overhoved ikke sart!!!
jeg skal sku ikke have sådan en gang slaske daske i munden og bitch sut den op fra slap hvis den ikke er ny vasket, det er da for føj.. sådan en hel dag efter hårdt arbejde eller fitness nej tak du
Nej du er absolut ikke sippet!
Jeg vil hverken give eller modtage, hvis vi ikke lige har været i bad og vasket os grundigt...
nej overhovede ikke.. vi vil også kun hvis den er ny vasket
Nej nej nyvasket stå-dreng det vil jeg ha´ så hvis du er sippet så er jeg også sippet...
Hvis vi kun skulle have sex lige efter bad ville det kun ku blive til en gang om dagen, det tænker vi slet ikke over. (vi går jo ikke rundt og er "beskidte")
Vi er mere sippet end jer så for vi giver UNDER ingen omstændigheder oralsex. Han kan ikke lide at gøre det, og jeg kan ikke lide at gøre det. Så her vi enige i det ikke høre nogen steder hjemme.
Han kan som alle andre mænd (de fleste mænd) godt lide at få, men han ville aldrig forlange det af mig, da han ikke selv har lyst til at give det, og jeg har det på samme måde, okay at få, kl*mt at give.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128