Av av av.. Hva sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

Hvis du er utryg ville jeg anbefale dig at ringe til sygehuset. Så kand e køre en strimmel som der be eller afkræfter hvorvidt det er veer.

Uh, bliver helt nervøs.. Men er veer ikke altid ledsaget af pauser og en hård livmoder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Uh, bliver helt nervøs.. Men er veer ikke altid ledsaget af pauser og en hård livmoder?

jo det vil jeg mene.. Men det er jo stadig forskelligt fra person til person hvordan vi mærker dem.

Det er ikke for at gøre dig nervøs og jeg mener kun du skal ringe hvis du selv er utryg

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

jo det vil jeg mene.. Men det er jo stadig forskelligt fra person til person hvordan vi mærker dem.

Det er ikke for at gøre dig nervøs og jeg mener kun du skal ringe hvis du selv er utryg

I know, det er også rart at få input! tror lige jeg vil vente lidt og se..

Anmeld

26. august 2011

henh01

Anonym skriver:

I know, det er også rart at få input! tror lige jeg vil vente lidt og se..

God ide.. Det kan også sagtens "bare" være bækkenløsning. Det led jeg selv meget af og det var også jag i lænden ved hver eneste bevægelse Håber du er ovenpå igen snart Der er heldigvis ikke sååååå langt i mål endnu

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

God ide.. Det kan også sagtens "bare" være bækkenløsning. Det led jeg selv meget af og det var også jag i lænden ved hver eneste bevægelse Håber du er ovenpå igen snart Der er heldigvis ikke sååååå langt i mål endnu

Tror næsten ikke det er det for det er jo kommet fra dag til dga. men jeg er ikke ekspert, så jeg ved det self ikk! men nej, der er ikk så længe til nu

Anmeld

26. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Tror næsten ikke det er det for det er jo kommet fra dag til dga. men jeg er ikke ekspert, så jeg ved det self ikk! men nej, der er ikk så længe til nu

hvis maven begynder at spænde så må du lige få det tjekket god bedring.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.