Av av av.. Hva sker der lige?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

817 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har SÅ ondt i dag! egentlig startede det i nat med mega ondt i bækkenet. I dag har jeg virkelig ondt. det er bare kommet pludselig.. slemme smerter i lænden, som går ned i balder og ben. ligger bare krøllet sammen på sofaen og prøver at komme gennem det, for det gør helt vildt ondt.. Er i 35. uge...

og ved godt det lyder som bækkenløsning men det kommer vel ikke bare fra dag til dag. havde slet ikke ondt på den her måde i går..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Mira0911

Er det konstant smerte eller er der pauser imellem?

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Er det konstant smerte eller er der pauser imellem?

Det er konstant.. også sådan bagpå og foran på lårene og næsten helt ned i mine lægge

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Det er konstant.. også sådan bagpå og foran på lårene og næsten helt ned i mine lægge

Det kunne godt lyde som bækkenløsning... Det kan man vel godt få så sent i graviditeten... Giv lige et kald til din læge... For det er bestemt ikke rart for dig... 

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Åh piger. Er der ikke nogen der ved noget eller har prøvet det? :-(

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

Mira0911 skriver:

Det kunne godt lyde som bækkenløsning... Det kan man vel godt få så sent i graviditeten... Giv lige et kald til din læge... For det er bestemt ikke rart for dig... 

Ups Havde ikke set dit svar. Men bare sådan fra den ene dag til den anden? Der var intet igår pånær ondt øverst i ryggen som jeg har haft i mange uger. Der har jeg til gengæld ikke ondt i dag :-S

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Anonym skriver:

Ups Havde ikke set dit svar. Men bare sådan fra den ene dag til den anden? Der var intet igår pånær ondt øverst i ryggen som jeg har haft i mange uger. Der har jeg til gengæld ikke ondt i dag :-S

Hmm det ved jeg så ikke... Hvis det fortsætter så slemt weekenden over, vil jeg kontakte lægen... 

Anmeld

26. august 2011

henh01

påtænker du selv at det kan være veer?

Anmeld

26. august 2011

Anonym trådstarter

henh01 skriver:

påtænker du selv at det kan være veer?

Aner ikke hvordan de starter og føles det er første barn det her. Men det håber jeg ikke! Det er alt for tidligt og føler jeg har brug for de der sidste uger.. Men der er jo ingen pauser. Og min livmoder er ikke hård pånær når jeg får de sædvanlige plukkeveer

Anmeld

26. august 2011

henh01

Anonym skriver:

Aner ikke hvordan de starter og føles det er første barn det her. Men det håber jeg ikke! Det er alt for tidligt og føler jeg har brug for de der sidste uger.. Men der er jo ingen pauser. Og min livmoder er ikke hård pånær når jeg får de sædvanlige plukkeveer

Hvis du er utryg ville jeg anbefale dig at ringe til sygehuset. Så kand e køre en strimmel som der be eller afkræfter hvorvidt det er veer.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.