Strækmærker som klør.... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

hm bare noget alm bodylotion. helt almindelig creme

Nåh okey.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Nåh okey.... 

ellers er olie også altid godt, havde købt noget specielt massage olie jeg brugte til maven, med lavendel i, det duftede fantastisk, og var rart at få smurt på maven

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

ellers er olie også altid godt, havde købt noget specielt massage olie jeg brugte til maven, med lavendel i, det duftede fantastisk, og var rart at få smurt på maven

Okey... Jeg er spændt på om olien lindre kløen... for den er godt nok træls når der sprænger nye mærker frem... 

Anmeld

26. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg er spændt på om olien lindre kløen... for den er godt nok træls når der sprænger nye mærker frem... 

Håber olien hjælper dig, jeg håber ik jeg bliver plaget denne gang, men har også masser af mærker fra sidst at ta af, så man kan jo håbe

Håber det hjælper

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Håber olien hjælper dig, jeg håber ik jeg bliver plaget denne gang, men har også masser af mærker fra sidst at ta af, så man kan jo håbe

Håber det hjælper

Håber virkelig også den hjælper... 

Anmeld

27. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Prøvede faktisk after sun her til aften... Det har da hjulpet lidt... 

Dejligt Jeg bruger den i hvert fald flittigt.

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Dejligt Jeg bruger den i hvert fald flittigt.

Okey... Jeg nåede ikke lige at prøve mandelolien igår aftes... Så det skal da prøves lige om lidt... 

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Da jeg var gravid med Anna-sophie var jeg stor fan af ren mandel olie.. der er ingen ting i den og den er fantastisk.. havde ingen stærk mærker før jeg kom i 40 +.. men jeg eksploderede også med 10 kilo på 14 dage...

den kan købes i matas og koster ikke det vilde.. sæt den i køleskabet så køler den også og tager det værste kløe

Det der mandelolie er jo fantastisk....  Bruger dog også after sun engang imellem.... 

Anmeld

27. august 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Det der mandelolie er jo fantastisk....  Bruger dog også after sun engang imellem.... 

Glad for og kunne hjælpe

Anmeld

27. august 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Glad for og kunne hjælpe

Ja og endnu engang tak for rådet... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.