Strækmærker som klør.... Hvad gør I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. august 2011

Mira0911

Mor til 2, snart 3 skriver:

Da jeg var gravid med Anna-sophie var jeg stor fan af ren mandel olie.. der er ingen ting i den og den er fantastisk.. havde ingen stærk mærker før jeg kom i 40 +.. men jeg eksploderede også med 10 kilo på 14 dage...

den kan købes i matas og koster ikke det vilde.. sæt den i køleskabet så køler den også og tager det værste kløe

Er det denne olie her... 

http://www.matas.dk/sundhed+velvaere/foedevarer/mandelolie+fed+soed+500+ml.aspx?categoryid=61&productid=11567

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Er det denne olie her... 

http://www.matas.dk/sundhed+velvaere/foedevarer/mandelolie+fed+soed+500+ml.aspx?categoryid=61&productid=11567

Jep det er den.. hvor morgen et tyndt lag og hver aften et tykker lag og lad det tøre ind.. Og jeg brugte ikke det hele på 9 md.. har efter brugt den til børnen der får mega tør hud af den tøre luft her oppe... Kan kun anbefales..  Men kan man ikke lide duften af mandel er det ikke den man skal have..

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Jep det er den.. hvor morgen et tyndt lag og hver aften et tykker lag og lad det tøre ind.. Og jeg brugte ikke det hele på 9 md.. har efter brugt den til børnen der får mega tør hud af den tøre luft her oppe... Kan kun anbefales..  Men kan man ikke lide duften af mandel er det ikke den man skal have..

Jeg er 36+4 og det er først nu strækmærkerne klør som en i pokker... Den vil jeg da prøve og se om det kan lindre kløen.... 

Anmeld

26. august 2011

TaAsJu

Mira0911 skriver:

Jeg er 36+4 og det er først nu strækmærkerne klør som en i pokker... Den vil jeg da prøve og se om det kan lindre kløen.... 

god fornøjelse.. husk den lindre noget mere hvis den er lidt kold

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

god fornøjelse.. husk den lindre noget mere hvis den er lidt kold

Det skal jeg nok lige huske... Tak for rådet... 

Anmeld

26. august 2011

Madam Blå

Mira0911 skriver:

Her de sidste bare dage er strækmærkerne væltet frem her hos mig... Når de sprænger frem, klør de helt af h til... 

Er nogen der kan anbefale noget man kan gøre? 

Det er kun der hvor strækmærkerne kommer frem at de klør som en i pokker og så stopper det efter et par dage... 

Kom hid piger.. 

Jeg bruger aftersun! Det virker dejligt kølende, så det hjælper lidt. Ellers har jeg brugt mandelolien hver morgen efter badet, men måske jeg skulle prøve at stille den på køl, som en anden bruger skriver.

Men jeg har været SÅ glad for aftersun!

Anmeld

26. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Her de sidste bare dage er strækmærkerne væltet frem her hos mig... Når de sprænger frem, klør de helt af h til... 

Er nogen der kan anbefale noget man kan gøre? 

Det er kun der hvor strækmærkerne kommer frem at de klør som en i pokker og så stopper det efter et par dage... 

Kom hid piger.. 

Brugte creme at smøre på, og synes det hjalp, også fordi det kølede

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Madam Blå skriver:

Jeg bruger aftersun! Det virker dejligt kølende, så det hjælper lidt. Ellers har jeg brugt mandelolien hver morgen efter badet, men måske jeg skulle prøve at stille den på køl, som en anden bruger skriver.

Men jeg har været SÅ glad for aftersun!

Prøvede faktisk after sun her til aften... Det har da hjulpet lidt... 

Anmeld

26. august 2011

Mira0911

Maja84 skriver:

Brugte creme at smøre på, og synes det hjalp, også fordi det kølede

Hvilken creme var det? 

jeg prøvede after sun her til aften... og fik også købt mandel olie som jeg prøver senere... 

Anmeld

26. august 2011

Kløver

Mira0911 skriver:

Hvilken creme var det? 

jeg prøvede after sun her til aften... og fik også købt mandel olie som jeg prøver senere... 

hm bare noget alm bodylotion. helt almindelig creme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.