Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Giraffen skriver: uha i føtex og bilka ligefrem eeeej hvor fedt troede det sku specialbestilles hjem Jeg tror også jeg vil finde 0% for så ka jeg bedre drikke det med go samvittighed Du har ikke tilfældigvis kendskab til et mærke der er drikbart ?
uha i føtex og bilka ligefrem eeeej hvor fedt troede det sku specialbestilles hjem
Jeg tror også jeg vil finde 0% for så ka jeg bedre drikke det med go samvittighed
Du har ikke tilfældigvis kendskab til et mærke der er drikbart ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Giraffen skriver: Jeg er ikke bange for at et enkelt glas alm vin ødelægger det store, men jeg plejer at drikke rødvin hver dag under eksamensperioden og så dur det ikke det er spækket med alkohol
Jeg er ikke bange for at et enkelt glas alm vin ødelægger det store, men jeg plejer at drikke rødvin hver dag under eksamensperioden og så dur det ikke det er spækket med alkohol
Holbæktrunten skriver: Ej, okay :0) så er det nok bedre at snuppe et alternativ - håber det virker for dig :0)
Ej, okay :0) så er det nok bedre at snuppe et alternativ - håber det virker for dig :0)
tak for det
Frk-Lotusblomst skriver: Du kan sågar få det i Fakta. Husker ikke helt hvad den ghedder. men noget med "Da" Vini et eller andet.
Du kan sågar få det i Fakta. Husker ikke helt hvad den ghedder. men noget med "Da" Vini et eller andet.
Da vini - det er hermed noteret
Sikke mange muligheder der er så
Giraffen skriver: Da vini - det er hermed noteret Sikke mange muligheder der er så
Giraffen skriver: Tak for svaret Drak faktisk utrolig meget æblecider før jeg blev gravid, men der gik lysten af sig selv sådan væk. Men kan godt være jeg sku prøve sådan en æblecider du snakker om, om ikke andet er det lidt hyggeligere fx til store begivenheder osv hvis man nu ikke er den store cola eller fanta drikker
Tak for svaret
Drak faktisk utrolig meget æblecider før jeg blev gravid, men der gik lysten af sig selv sådan væk.
Men kan godt være jeg sku prøve sådan en æblecider du snakker om, om ikke andet er det lidt hyggeligere fx til store begivenheder osv hvis man nu ikke er den store cola eller fanta drikker
Prøv den
Jeg vil faktisk anbefale den med pære.. den er min ynglings..
Knus Ditte
Giraffen skriver: Jeg kan godt nogen gange savne et stort glas dejligt rødvin eller hvidvin sådan en lørdag aften på sofaneseren. Men den går jo ikke lige det næste års tid Men så hørte jeg om den fantastiske opfindelse alkoholfri vin Og så er det jeg tænker om I har erfaring? Både hvilke der er goe/dårlige og hvor det er godt at købe dem henne (bor i Århus) jeg kan også se de både kan fås med 0% og 0,5% og gad vide om 0,5% er ok hvis det kun er en enkelt gang eller om det også er for meget? krydser fingre for der er andre end mig der savner nammenam vin
Jeg kan godt nogen gange savne et stort glas dejligt rødvin eller hvidvin sådan en lørdag aften på sofaneseren.
Men den går jo ikke lige det næste års tid
Men så hørte jeg om den fantastiske opfindelse alkoholfri vin
Og så er det jeg tænker om I har erfaring? Både hvilke der er goe/dårlige og hvor det er godt at købe dem henne (bor i Århus)
jeg kan også se de både kan fås med 0% og 0,5% og gad vide om 0,5% er ok hvis det kun er en enkelt gang eller om det også er for meget?
krydser fingre for der er andre end mig der savner nammenam vin
jo har haft erfaring med det.. vi var i tyskland i marts måned købte både hvid og rød.. og synes at hvid smager af L*** men den røde synes jeg smagte godt
Jeg var glad for rødvin - samt hvidvinen fra føtex alkoholfrie vine...... Men det er jo smag og behag
Iiih tak for alle jeres svar
Nu har jeg hvertfald en del at gå efter og så er det jo bare at prøve sig frem
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128